تصویب قانون داماتو و تمدید آن نقض صریح برجام است/ مجلس قطعا واکنش نشان می‌دهد
بهروز نعمتی:
نماینده مردم تهران با بیان اینکه پیرو بیانات رهبرانقلاب، مجلس واکنش جدی و قاطعی به تصویب ۱۰ ساله قانون داماتو نشان خواهد داد، گفت: آمریکا علاوه بر تمدید داماتو از فعالیت بویینگ و شرکت های زیرمجموعه آن با ایران جلوگیری کرده است.
تعداد نظرات: ۷
محسن
United States of America
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
شما برو به عراقچی و ظریف چشمک بزن
عذب
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
اقدام دیگر تهیه طرح دو فوریتی ممنوعیت استفاده از کالاهای آمریکایی است که به هیات رییسه تقدیم می شود و این پاسخی به تصمیم مجلس آمریکا است.!! یعنی اقدام به این میگن ها! فکر کنم اگر آمریکایی ها از این اقدام مطلع شوند چهار نه ، هشت ستون بدنشون میلرزه و قطعا ، کلیه تحریم های علیه ایران را قطع کرده و دیگر هرچه ایران بگوید قبول است! یعنی نبینم کسی شک کنه به این اقدام دندان شکن مسئولین ها!
م.ج
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی. مطمئناً از این مجلس بی خاصیت کاری ساخته نیست، تو برو بشین یجا فقط چشمک بزن که همین کار ازت ساخته است. به امید روزی که همان یک چشمت نا بینا شود، که آن چشمک خیانت به ملت بود.
اد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
شما تو رو به خدا کاری نکن.همون یه بار دخالتت در برجام برای هفت پشت مل بسه....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
من قیافه این آدم رو می بینم یاد چشمکش میفتم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
جناب اقای نعمتی لابی های قوی هرگز اجازه ی هیچ مخالفتی به مجلس نخواهند داد.همین چند وقت پیش یه گزارش و تعریف و تمجیدی از عملکرد برجام تو مجلس قرائت شد که فکر کنم خود امریکایی ها هم کلی تعحب کردن.از مجلسی که به فعالان فتنه رای موافقت میدن یچ انتظار انقلابی نمیشه داشت
علیرضا بهادرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
این بابا همونی نیست که چشمک میزد؟!
ارسال نظرات
آخرین اخبار