فیلم‌های هالیودی، بی‌ادبی و فحاشی را ترویج می‌کنند/ مردم مشهد با نمادها و صورت‌های مختلف فرهنگ ادب به امام رضا(ع) را ترویج دهند
حجت‌ الاسلام پناهیان در مشهد:
یک کارشناس مسائل دینی گفت: بسیاری از فیلم‌های هالیوودی بی‌ادبی و فحاشی را ترویج می‌کند که این بخش‌ها در کشور ما حذف می‌شود و در ما این تصور ایجاد شده که آنان باادب می‌باشند.
تعداد نظرات: ۱
ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
ادب همان اطاعت است. بعضی از مردم و در واقع تمام مردم به ائمه (ع) حب دارند و دوستشان دارند و عاطفه بخرج می دهند. حتی غیر مسلمانان هم همین طورند. مثلا نسبت به ابا عبد الله (ع) یا امام رضا (ع) و...ولی اطاعت ندارند یعنی ادب بخرج نمی دهند. مثلا شما در شب قدر یا در عزاداری ها خانم هایی را می بینید که بی حجاب (همان که می گویند بد حجاب) و با ظاهری زننده ظاهر می شوند و قرآن سر می گیرند و یا عزاداری کرده و گریه می کنند و نذری و خرجی می دهند ولی اطاعت یا ادب نسبت به آن ها ندارند. یعنی به گفته و آن چه گفته اند عمل نمی کنند. آنچه را دلشان می خواهد و دوست دارند عمل و باقی را نمی کنند. مشکلات و گرفتاری های مختلف اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و سیاسی جامعه ما ریشه اش اینست که عاطفه و حب داریم ولی اطاعت نداریم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار