اوباما یا ترامپ؛ چه‌کسی زودتر توافق هسته‌ای را هوا می‌کند؟/ برجام، روحانی و یک حوض خالی!
گزارش/
نه دولت اوباما نه دولت آینده‌ی ترامپ کمترین اعتنایی به برجام، ندارند. این وسط روحانی مانده و کلی شعار و ادعا و البته یک حوض خالی!
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
برجام را نه اوباما ونه ترامپ هیچ کدام هوا نکرده و نمی کنند . برجام را ما با همان موشکی هوا کرده و می کنیم که بر روی ان نوشتیم اسرائیل باید نابود شود و به هوا فرستادیم هوایی شد . برجام زمانی هوائی شده و می شود که صدا و سیما برای مستندات شعار مر گ بر امریکا بعد از 38سال جایزه تعیین می کند تا اصرار بر دشمنی ایران با امریکا را به گوش امریکائیان برساند و از این طریق برجام را هوایی کنند چرا که برجام باعث سرخوردگی و انزوای سیاسی تندروها در ایران شده است .چرا ادرس غلط می دهید ؟اگر ما توانایی نابودی اسرائیل داریم چرا انها را قبل از نابودی با خبر می کنیم ؟ایا ما نمی دانیم در جنگ اصل غافل گیری اصل اولیه ی جنگ است ؟چرا ما به ظاهر می گوییم که می توانیم اسراییل را فورا نابود کنیم . حال این سوال مطرح است چرا معطل می کنید ؟ ایا 38 سال فرصت کمی بوده که ما اسراییل را نابود کنیم . چرا با این شعارهای غیر عملی کشور بحران زده ای چون ایران را به سمت جنگی ویران گر کشانیده اید .بعد هم ادعا دارید برجام هم نبود جنگی در کار نبود ؟ایا نابودی اسراییل بدون جنگ امکان دارد ؟اسراییل فرزند نامشروع انگلیس در شکم مادر عربی است .چرا اجازه نمی دهید تا پدر و مادر این طفل نامشروع در مورد حیات ان تصمیم بگیرند .مگر اعراب قبل از حیات انقلاب ایران با اسراییل جنگ نکرده اند .بگذارید تا خود درمورد حیات اسراییل تصمیم بگیرند .ایران بی جهت کاسه ی از اش داغتر شده است .سیاست های غلط ایران اعراب و اسراییل را در یک جبهه علیه ایران قرار داده است .ما عملا هم غرب و هم شرق و هم عرب را به یاری اسراییل تحریک کرده ایم .ما عملا باعث تقویت اسراییل شده ایم و برمظلومیت اسراییل صحه گذاشته ایم .چرا که ما می گوییم ایران باید اسراییل را نابود کند و دنیا نابودی یک ملت را با هیچ توجیه و توضیح و معیاری بر نمی تابد . این واقعیتی است که تندرهای احساسی و افراطی و بیزار و گریزان از واقعیت ها نمی خواهند درک کنند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
این آقا یا شاید خانم، در خوشبینانه ترین حالت یا آمریکا و اسرائیل و غرب و عصبیت عربی را نمی شناسد یا نمی داند دشمن یعنی چه یا اسلام را خوب درک نکرده است یا از صبر و حوصله و استراتژی خبر ندارد یا از جنگ سررشته ندارد و یا خود را به خواب خرگوشی زده است و شاید همه گزینه ها!!!
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
شما خیلی جو گیر شدی....

شما میگید با رژیمی که مردم رو می کشد و رژم غاصبی است آن را به رسمیت بشناسیم
شما میگید چرا اسرائیل رو نابود نمیکنیم
چون ما کشور جنگ طلبی نیستیم
وبه قول رهبرمون ما به هیچ کشوری حمله نمیکنیم مگر اینکه آنها حمله را شروع کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
کسانی در زمان حضرت موسی (ع) معجزه شکافته شدن دریا را به چشم دیدند و پس از چند وقت گوساله پرست شدند ؛کسانی هم معجزه قرن حاضر را که پیروزی انقلاب و پیروزی ملت به رهبری امام (ره) را با دست خالی دیدند و امروز از قدرت امریکا و ایادیش سخن میگویند و به سمت امریکا روی اورده اند و سعی میکنند انها را شکست ناپذیر جلوه دهند / کسانی در زمان امیر المومنین (ع) فریب به نیزه کردن قران را خوردند و قران ناطق را رها کردند ؛ کسانی هم امروز فریب پشیمانی و لبخند امریکای گرگ را خوردند و به وعده های پوچ او دل بستند و برجام را رقم زدند / شکست برجام عاقبت اعتماد به گرگ است عاقبت عمل نکردن به شروط 9 گانه رهبری در پذیرش برجام است
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
اولاً طبق متن برجام و ثانیاً طبق ادعا و صحبتهای رئیس جمهور، آزمایش موشکی نباید مشکلی برای برجام ایجاد کند. حال اگر شما فکر می کنید به دلیل آزمایش موشکی برجام برباد است به این معنی می باشد که مذاکره کنندگان ما اصلاً مذاکره کردن بلد نیستند و حتی طبق همان توافق برجام می توانند ما را دوباره تحریم کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
شاید الان وقت آن است که صالحی و ظریف وروحانی و همه تیم مذاکرات هسته ای را به همراه تصویب کنندگان 20 دقیقه ای برجام به محاکمه و سوال و جواب کشید و بابت همه دروغهایی که خواسته یا ناخواسته گفته شد و همه خطرهایی که از عزت و سرمایه ملت و مملکت کردند و برای ... مجازات کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار