ماجرای پزشک پرحاشیه اصلاح‌طلبان چه بود؟/ شجریان، نذری، سیانور و باقی قضایا!
گزارش/
انگیزه‌ پزشک پرحاشیه‌ اصلاح‌طلبان از این قتل چه بوده، هنوز معلوم نیست. ولی همزمانی نقشه‌ قتل با تاسوعای حسینی و موج تخریبی بعد از آن، شانس تصادفی بودن این اتفاق را کمرنگ می‌کند.
تعداد نظرات: ۷
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
یکی از روزنامه های اصلاح طلبان تیتر زده : قیاس مع الفارق برای حمله به شجریان!

خب ، صرف نظر از گرایشات سیاسی و اینکه شجریان از کی آن روی خودش را نشان داد ، بیشتر از 20 سال است که نام وی را در لیست سیاه ذهنم جای داده ام ، می پرسید چرا؟ شوهرخاله ایی داشتم که قبل از این جریان هم چندان محبوب نبود ، بعد از فوت پدربزرگم که فامیل برای عرض تسلیت جمع شده بودند ، یک گوشه نشسته بود و شجریان گوش می داد ، وقتی چند نفر معترض شدند خیلی راحت گفت : شجریان خدای من است ، هرجا بخواهم گوش می دهم و هیچ کس حق اعتراض ندارد . چند سال بعدش خاله ام وقتی فهمید شوهرش در حال کلاهبرداری از فامیل است ، طلاقش را گرفت ، بعدها هم شنیدم تمام اموالش را خرج نامزد بازی های متعددش کرده و کاملاً آس و پاس شده است!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
هر چی بود و نبود فقط یه مطلب کاملا واضحه با ال علی هر که درافتاد برافتاد. بهتره اعمال خلاف انسانی را منتسب به دستگاهی نکنیم که براشون زیر سوال بردنمان لحظه ای بیش نیست. خدا همه ی ما را عاقبت بخیر کند. پیچ و خم زندگی دگرگون کننده است. خداوند گناه هممان را ببخشاید
ناشناس
Sweden
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
شجریان رسما اعتراف کرده که مشکلش با اسلام است و به این ترتیب ارتداد خود را اعلام کرده است. دوست داران این شخص هم عموما کافرند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
هوی آمو حالت خوبه روانی!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
خب دلیل اینکه جریان اصلاحات رفته سراغش، همین رو برگردوندن از اسلامه دیگه :)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
خدایی شما ها خیلی از رده خارجید.......نمیدونم شما از کدوم .....بلند شدید....کاری میکنید ک ما تو دانشگاه نمیتونیم سرمونو بلند کنیم..................اخه ....کافر چیه..........................................سالمی .؟؟؟حالت خوبه؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
خدا رو شکر شجریانی که تا قبل 88 طرفداراشو آخوند و بسیجی و حزب اللهی می خوندند هم یه هارت و پورتی کرد تا آقایون شبه روشنفکر به زور هم که شده یکم به جای اسنوپ داگ و جاستین بیبر آهنگ سنتی گوش کنن والا
ارسال نظرات
آخرین اخبار