سکوت اهل قلم به توهین‌های روزنامه یالثارات بی‌غیرتی است
حاتمی‌کیا:
کارگردان مطرح آثار دفاع مقدس در واکنش به توهین های روزنامه یا لثارات گفت: اگر معذرت نخواهند و اهل قلم به این واقعه واکنش نشان ندهند به نظر من این بی‌غیرتی است.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
این هتاکان توسط چه کسانی حمایت میشوند ؟؟؟!!! ایا نشریه های بی کس و بی قدرت و بی حامی نیروهای نامرئی !!هم حق " تو " گفتن را دارند ؟؟؟!!! حالا فحش و هتاکی جای خود دارد
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
بنده این اقدام لثارات را منافی شؤون اخلاقی می‌دانم. ولی دیاثت واژه‌ای کلی است که می‌تواند مصادیق فراوانی داشته باشد. تعبیر حکیمانه‌ی آیت الله جوادی آملی از کسانی که راه نفوذ سیاسی و اقتصادی را به کشور باز می‌کنند با واژه ی «دیاست سیاسی» جای تأمل دارد. در عرصه‌ی فرهنگی که یک عده‌ دانسته و یا نادانسته راه نفوذ فرهنگی را به کشور باز میکنند و زیر پای عده‌ای فرش قرمز پهن میکنند، آیا نمی‌توانند مصداق «دیوس فرهنگی » باشند.
این‌جا دعوا بر سر مفهوم است نه لفظ. بله این لفظ چون مصداق اتم و متبادر به ذهنش کسی است که ناموس خود را در اختیار دیگران قرار می‌دهد و عمل زشت و ناپسندی هم می باشد، نباید مانع از تعمیم مفهومی آن به حوزه‌های دیگر شود.
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
دوستان کار از دیاثت گذشته، مساله توهین عجیب و جدید این روزنامه به ترانه علیدوستی، اصغر فرهادی و مانی حقیقیه. توهینی غیر قابل تصور.
ارسال نظرات
آخرین اخبار