چه کسانی برای روحانی «آمارسازی» می‌کنند؟/ رکودبازی!
گزارش/
به نظر می‌رسد آن‌طور که «شرق» نوشته اطرافیان روحانی هم‌چنان برای گل و بلبل نشان دادن اوضاع اقتصاد مملکت اصرار دارند؛ هر طور شده، حتی با آمارسازی.
تعداد نظرات: ۵
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
تا مردم لمس نکنند این آمار گل و بلبل ارزش ندارد ( جیب مردم و سبد کالای مردم و نشاط مردم است که این آمار ها باید قبول کند )
ینتانتزاانرااریتزراسیهعراسع
United States of America
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
چیه؟ بازم نشاط نشاط گفتن راه انداختین؟ درد منسرت داری یا بیکاری؟
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
اینکه اطرافیان برای رییس جمهورآمارسازی می کنند اصلا درست نیست بلکه موضوع برعکس است یعنی این خودرییس جمهوراست که ازاطرافیان آمار سازی مطابق میل خودش می خواهد دلیلش هم این است که روحانی درجریان تبلیغات انتخاباتی چندین بارمی گفت بنده با اطلاع کامل ازوضعیت کشورکاندید شدم ومی دانم که چه می خواهم وچکارمی خواهم بکنم ضمنا مگر رییس بچه کم سن وسال است؟
ناشناس
Germany
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
چه کسانی برای ایشان افکار سازی می کنند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
این امار سازی ها در ماه های نزدیک به انتخابات به اوج خود خواهد رسید چراکه دولت اقای روحانی نیاز به کارنامه مثبت در همه عرصه ها بویژه عرصه اقتصادی دارد،
پس اگر دیدید که در مدت کوتاهی همه چیز گل و بلبل شد امارهای عجیبی اعلام شد تعجب نکنید ؛ البته انهایی که هشیار هستند و بقول معروف دستی براتش دارند میدانند که چقدر این امار ها واقعیت دارند!!؟ ، پرداخت وام های خودرو مسکن ازدواج خرید کالا و کارت های اعتباری ۵۰ میلیونی هم در این راستا اعطا میشوند و این مساله را به اذهان عمومی مردم القا میکنند که لابد وضع اقتصادی کشور خوب است که دولت میتواند این همه وام بدهد!!!! یا اینکه میخواهند القا کنند که اعطای این وام ها از نتایج برجام است و اینگونه برجام را موفق جلوه دهند اعطای وام و امارسازی ها مرتبطند
ارسال نظرات
آخرین اخبار