شان و جایگاه مجلس برای ملت ما شناخته شده است/ آنچه من گفتم به هیچ عنوان تضعیف شان مجلس یا نمایندگان نبود
سردار دهقان در نامه‌ای به لاریجانی مطرح کرد؛
وزیر دفاع در نامه‌ای تاکید کرد: آنچه من گفتم به هیچ عنوان تضعیف شان و جایگاه مجلس و یا نمایندگان نبوده و بلکه منظور این بود که اتخاذ چنین تصمیمی نیاز به تصویب مجلس ندارد.
تعداد نظرات: ۲
سرباز
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
با سلام/ بهشون برخورده .........جالبه ...... مجلسي ها بجاي ناراحتي حواسشون به برنامه ششم و قرارداد هاي نفتي باشه و برجام و دزدي هاي كلان و فيش هاي نجومي.بله ديگه همينمون مونده بحث دفاعي رو هم بسبريد به مجلس و ببينيد چه بلايي سر امنيتمون مياد.مجلس شده تريبون شخصي و خانوادگي........ظاهرا توان مجلس همينه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
نمایندگان شاهین‌شهر و برخوار در مجلس بیان کرد: آیا جای تعجب نیست یک مجموعه مصوبه‌ای که 10 صفحه است 150 ایراد از آن گرفته شود؛ بنابراین مشخص است که زیرساخت این قرارداد اشکال دارد.
عضو فراکسیون ولایت تأکید کرد: این قرارداد را دو نفر خانمی که سالیان سال در انگلستان بودند و در آنجا زندگی کرده‌اند به همراه یک فردی که سابقه تنظیم کرسنت را هم داشته تنظیم کرده‌اند و مشخص است این قراردادی که زیرساخت آن بر مبنای تفکر درست نباشد و برخلاف منافع ملی و منافع ایرانیان باشد به کشور لطمه خواهد زد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ابطال مصوبه هیأت دولت در خصوص قراردادهای نفتی عنوان کرد: بنده و تعدادی از نمایندگان محترم به‌منظور ابطال مصوبه هیأت دولت شکایتی را به دیوان عدالت اداری تقدیم کرده‌ایم که باید
ارسال نظرات
آخرین اخبار