احتمال حذف کارت سوخت تا آخر هفته
وزیر نفت خبر داد
وزیر نفت با اعلام اینکه با وجود عرضه بنزین تک نرخی از سال گذشته تاکنون، اما با رشد مصرف قابل توجه بنزین در کشور روبرو نبوده‌ایم، تصریح کرد: علاوه بر این، با توجه به وضعیت قیمت‌ها، قاچاق بنزین در سطح کشور وجود ندارد و با توجه به رشد مصرف دو درصدی، نیازی به عرضه‌ کارتی بنزین در کشور نیست.
تعداد نظرات: ۵
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
آقا یکی بگوید از حذف کارت سوخت چه چیزی عاید این آقای وزیر نفت یا دولتیان می شود تا مردم هم بدانند؟؟؟؟!!
این کارت سوخت مگر چه مشکلی برای این آقایان ایجاد کرده که قصد نابودی آنرا دارند؟؟!، فعلا که کارت سوخت عملیاتی نیست ، چه اصراری به حذف سامانه آن که با هزینه زیادی راه اندازی شده دارند؟؟!
یکنفر مردم بیچاره را هم در جریان قرار دهد
افروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
این شائبه وجود دارد که با حذف کارت سوخت امار واقعی مقدار مصرف سوخت و واردات ان مشخص نشودو موجبات سوء استفاده های کلان ارزی به واسطه واردات بنزین فراهم شود . اگر دولت ریگی به کفش ندارد چرا می خواهد کارت سوخت را حذف کند ؟ نمایندگان باید شدیدا از بیت المال حراست کنند تا دیگر شاهد اختلاس های هزاران میلیاردی نباشیم .
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
به به طرف صاف روی نمایندگان مردم ایستاده و فقط حرف خودشو میزنه پس این نماینده ها چکار میکنند ؟حتما فردا بعد اینکه ...... میان میگن نظارت ها خوب نبوده
سربدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
مردم پول داده اند کارت زبون بسته چه ضرری به شمادارد اینهم مثل سازمان برنامه بودجه نشود کارتها را باطل کنید بعد معلوم شود بابا هیچ ضرری نداشته الکی باطل شده چون سابقه دار هستید
پروینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
مردم که موش آزمایشگاه نیستند! مردم کم کم با این کارهای دولت دارن حس میکنند شبیه موش آزمایشگاه شدن که بسته های اقتصادی روشون آزمایش می شود!
ارسال نظرات
آخرین اخبار