«از بنت اکبر تا بنت صفدر»
باشگاه دانشجویان/
۳۷ سال از انقلاب میگذرد، دویست هزارشهید خون دادند تا اسلام با همه شئونش تجلی یابد، گویی آنها همیشه باید بدهکار باشند و مظلوم. آنها نمی‌دانستند که هاشمی رفسنجانی که خود را استوانه نظام می‌دانست دختری را تربیت می کند که این‌‌چنین به ره‌آورد خون‌شان که تحقق حکومت دینی‌ست می تازد.
تعداد نظرات: ۶
سربدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
ای تشکلهای دانشجویی سلام بر شما باد که به قول حضرت آقا به موقع عکس العمل نشان می دهید یعنی موقعیت شناس هستید درود خدا بر دانشجویان جان بکف و چشم بینای ملت و دیده بان اسلام خداوند یاورتان باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
عجب یادداشتی بود ایول...
بیسیم چی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
عده ای دشمن هستند و تکلیفشان معلوم ... عده ای هم ریزش کردند و سنگر عوض کردند که ... ببینیم اونایی که تو سنگر خودی موندن چرا کم کاری کردن و همچنان منفعل هستند؟ واینکه ما برای آینده چه فکر اساسی کردیم؟ آیا فائزه ها را در نسل آینده نخواهیم دید؟
س
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
تیتر عالی بود اجسنت :)

از بنت اکبر تا بنت صفدر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
نبود هماهنگی بین نیروهای مخلص و معتقد به ارمان های انقلاب و شهدا و تعامل بیش از حد نظام با منحرفین و زیاده خواهان قدرت طلب که هیچ اعتقادی به ارمانهای حضرت امام و شهدا ندارند باعث شده جبهه معتقدین به اهداف والای انقلاب اسلامی در غربت بسر ببرند و دشمنان خارجی را نسبت به نظام اسلامی جسور نمایند . این افراد نافع خود رادر وابستگی هر چه بیشتر کشور را به خارج می بینند ایا کسی نیست نیروهایی را که در مدت 38 سال بعد از انقلاب در ازمون های حوادث نمره قبولی کسب کرده اند را حول ولایت فقیه گرد اورد ؟
افروز
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
اگر چشم و گوش بیدار شما دانشجویان حزب الهی نبود تفکر منحط غرب با کمک قدرت طلبان خودباخته داخلی نظام جمهوری اسلامی کشورمان را از محتوی اسلامی و انقلابی تهی می کردند . بر سنگربانان خیمه ولایت درود .
ارسال نظرات
آخرین اخبار