اردوغان به استفاده از کارت ایران برای مهار فشار آمریکا، اروپا و عربستان نگاه می‌کند
سعدالله زارعی:
به نظر می‌آید اردوغان بیش از آنکه به برقراری "رابطه استراتژیک" با تهران بیندیشد، به استفاده از کارت ایران برای مهار فشار آمریکا، اروپا و عربستان نگاه می‌کند و این دایره‌ای از عملیات تازه دیپلماتیک، سیاسی و اقتصادی را روبروی ما می‌گشاید.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
از مکر و حیله انگلیس و امریکا و اسرائیل نباید غافل شد انها تمام شگردها را در چنته دارند تا مسلمانان انسجام پیدا نکنند و لذا باید جوانب احتیاط را نگاه داشت تا در دام دسیسه غرب گرفتار نشد ما با هیچ کشوری سر مخاصمه نداریم اما جنگهای نیابتی و داخلی کشور ها ما را به ورطه اضمهلال می کشد تا افکار ما متشنج و هر جایی گردد و این راه دست تمام رقبا و دشمنان در کار است حتی کشوری مثل ترکیه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
بله همه این را می دانند که در سیاست باید نان به نرخ روز خورد . همین اردوغان مگر به ایران نیامد و ایران نصحیتش نکرد درمورد حمایت از داعش؟ قوبل نکرد و وارد باتلاقی شد که الان گریبانگیرش شده ولی فراموش نکنید از آن طرف چقدر از فروش نفت دزدی داعش پول پارو کرد . الان هم از ایران و نزدیکی به تهران معلوم است که بدنبال سودجویی است . اصولا ایران شده ابزاری برای دیگران تا در مقابل غرب امتیاز بگیرند و الا اردوغان همان اردوغان مکار است و هیچگاه عوض نمی شود و به محض گرفتن امتیازی از غرب حاضر است تهران را بمباران کند . بله ما هم باید از تکرار شعارهای قدیمیی خود کوتاه بیاییم و سیاست به روز داشته باشیم و در مقابل دیگران بمانند خودشان از حیله های سیاسی بهره ببریم .
ارسال نظرات