فرهادی در خصوص رانت دکتری فریدون پاسخگوی جامعه علمی کشور باشد
یکی از دانشجویان بورسیه:
یکی از دانشجویان بورسیه خطاب به وزیر علوم گفت: لطفا آدرس غلط به جامعه علمی کشور ندهید و با مردم صادق باشید. وزارت علوم باید در خصوص رانت اختصاصی دکتری به برادر رئیس جمهور پاسخگو باشد.
تعداد نظرات: ۴
SAERES
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
یکی از فاسد ترین سیستم های آموزشی جهان متعلق به ایران است از آموزش علوم تسلیسی و بدون منفعت تا مدرک دادن با پول حتی با استعلام در دانشگاه سکه ای (آزاد )
سروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
مگه فریدون دکتره؟؟؟!!!!نه بابا؟؟؟!!چقدر با حال!!دکتر حسین فریدون!!!دکتر حسین فریدون!!دکتر حسین فریدون به اطلاعات!!!خخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
حالا ريس جمهور که جايگاه والايي داره در نظام اسلامي کجاست که در کمال بي ادبي تهمت و ما ادراک بور سيه رو بر زبان جاري کرد الان هم بگه ما ادراک رانت برادرم (چوب خدا صدا نداره) به نظرم رسوا شدين و رفت خدا از سر تقصيراتتون بگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
چرا شلوغش می کنید کمی صبر داشته باشید اگر حق با شماست به حقتان میرسید. رانت و تبعیض در هر زمان و دوره بیداد می کند ولی هرکس که این رانت شامل حالش می شود میگوید حقم بود . من دانشجوی دکترای دانشگاه تهران در زمان احمدی نژاد بودم و با چشم خود این تبعیض ها را دیدم حتی در استخدام این دانشجویان با عجله و شتابزده در دانشگاههای معتبر پایتخت و هیچ چیزی نمیتوانستیم بگوییم. من این رانت ها را در هر دوره ای تقبیح میکنم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار