دعوای سینماگران و پزشکان برای مرگ کیارستمی/ یک جنگ زرگری!
گزارش/
سینماگران می‌گویند کوتاهی پزشکان باعث مرگ کیارستمی شده، پزشکان اما نظر دیگری دارند و می‌گویند انتقال کیارستمی به پاریس مرگ او را نزدیک کرد. اختلافی که حالا بالا گرفته و به اردوکشی خیابانی هم انجامیده.
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
وقتی تو این کشور 11 میلیون حاشیه نشین هست که به فکره، وقتی نوزاد معتا دنیا میاد کی بفکره، وقتی تو محله های حاشیه به کودک شیش هفت ساله تجاوز جنسی میشه کی بفکره، وقتی اروزی یه بچه یه شب شکم سیره کی بفکره، وقتی یه بچه تو سرما سگ لرزه میزنه و مجبوره کار کنه کی بفکره، وقتی بخیه یه بچه رو میکشن کی بفکره، کسی به فکر این دردا نیست چون ادم پولدارا حاشیه نشین نیستن، ادم پولدارا فقر غذایی ندارن، یعنی فقر درمان نمیشه چون پولدارا دچار قفر نیستن. پس مسئله فقر تو اولویت نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
حالا که مرد رفت پی کارش خدابیامرزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
اصلا به نظرم خودشون ثابت کردند کیارستمی یه چیزیه در حد مایکل جکسون!!!!!!!!!
mo...!
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
با سلام خدمت شما
به نظر من ، نوشته فوق به نکات جالبی پرداخته و عمق مطلب و درواقع حقیقت موضوع همین هست که شما در بندهای پایانی گزارشتون نوشتین. آرزوی توفیقات روزافزون برای هموطن های ایرانی مسلمان و لاغیر
هانا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
حالا در این جنگ زرگری واقعیت‌ها دارد عیان می‌شود؛ آدم‌های عادی حق اعتراض ندارند. آنها در این دعوا محلی از اعراب ندارند. اگر پزشکی در پرونده یک آدم بیچاره و معمولی کوتاهی کرد عیبی ندارد و بهتر است رسانه‌ای نشود. اگر سینماگری تصویر چرکی از مردمش نشان داد نباید نقدی کرد چون این ممکن است برود آن طرف آب علیه مملکتش فیلم بسازد! واقعیت این است که در این روزگار وارونه هیچکس به فکر مردم نیست! نه پزشکان، نه سینماگران، نه رسانه‌ها!
دقیقااااااااا!احسنت
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
بايد يك بار هم كه شده اين پزشكان بي مسئوليت و بي وجدان محاكمه علني شده و به جزاي عمل خود برسند تا ديگر اينقدر ساده با جان و مال مردم بازي نكنند . كيست كه در اطراف خود از اين موارد جانسوز نديده باشد ؟ حرف آقاي مهرجوئي حرف دل 99 درصد مردم است
ارسال نظرات
آخرین اخبار