ماجرای سیاسی کردن «ماه عسل» چیست؟/ در ستایش مردمی بودن!
گزارش/
«ماه عسل» سرگذشت آدم‌های دردکشیده‌ای است که در فراز و فرود روزگار گلیم‌شان را از آب بیرون کشیده‌اند. قصه‌هایی که به رغم تفاوت‌های‌ بسیارشان پایان مشترکی دارند؛ یک‌جور شادی ناگهانی، پاداشی الهی، یا شاید معجزه.
تعداد نظرات: ۲۱
sajad
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
سلام.
من حوصله خوندن متن رو ندارم فقط یه چیز بگم من و خانواده قشنگ میشین نگاه این برنامه میکنیم، من میگم کارش درسته و چون یه عده بلد نیستن کار هم پای این برنامه بسازند دارن غیر منصفانه نقدش میکنند.


ماه عسل دوست داریم
چه فرقی میکنه
Germany
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
اساس بدبختی ما همینه
همین یه طرفه به قاضی رفتن
همین احساسی عمل کردن بیخودی
و بقیه مسائل و حقـــــــــــــــــــــایق رو به بهانه هایی مثل حوصله ندارمو حسش نیستو .... نادیده میگیریم
بهتره که با چشم باز توی دنیا زندگی کرد
توی دنیایی که یه آدم کشی مثل اسرائیل رئیس حقوق بشر سازمان ملل میشه
هعععععععععععععععععععععععی خــــــــــــــــــــــــــــــــــدااااااااااااااااااااااااا...
ه.مغاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
اصلا برنامه ی ایشون خوب،ولی کاش جا برای کسای دیگه هم که خوب کار میکردن و مردم هم طرفدارشون بودن بود،و به تهمت ناروا از رسانه دورشون نمیکردن...امسال فرزاد جمشیدی که جرمش حضور توی برنامه ی انتخاباتی احمدی نژاد بود،و همین کافی بود تا چشم دیدنشو نداشته باشن و بدترین تهمت ها رو نثارش کنن و افکار عمومی رو آلوده کنن...که همین آقای علیخانی به کنایه میگفتن که( تو تلویزیون امامزاده درست میکنن،) که برنامه ی خودشون اکثرا جز مجلس عزا و حس ترحم مایه ای نداره... و از طرفی افرادی مثل رشید پور که به گفته ی خودش قرار بود کلاهش هم بیفته اینجا ایران نیاد بر میگرده تلویزیون و بهش برنامه میدن...کاش جا برای همه بود....کاش..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
با خانم یا اقای مغاری موافقم ...اتفاقا جای اقای جمشدی در برنامه سحر خالیه ..حیف ..کاش از برنامه های ادمای بی سر و ته مث رشیدپور علیخانی بزنن ...
ناشناس
Germany
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
دیشب افتضاح بود
علیخانی نظرات اشتباه خودشو درباره فاجعه منا تو گوش مردم فرو میکرد
برگشته میگه اصلا عمدی نبوده،قتل نبوده... خب وقتی درباره چیزی اطلاع نداری چرا حرف میزنی
_وقتی سرباز سعودی پاشو میزاره رو گلوی زائر ایرانی که خفش کنه و میگه "ایرانیه، بذارید بمیره"
_وقتی تو بیمارستان سعودی فهمیدن مجروح ایرانیه خواستن بکشنش...
اونوقت علیخانی ........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
گل گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
کلا علیخانی چیزی بارش نیست ...من ندیدم از اون سخنرانی رهبر حتی حرفی بزنه در مورد منا ..البته از واکنش قبلیش به شنیدن نام رهبر و تبریک یه کارگردان به ایشون معلومه این علیخانی ازون اپوزوسیوناس
امیر علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
ماه عسل و موضوعات مطرح شده در آن و میهمانان و اجرا و غیره...خوب یا ید ؟؟؟؟مهم نیست اما یه سوال همیشه فکر منو آزار میده...لحظات افطار یه زمانهای خاصی هستن که یه مسلمان می تواند و باید در اون لحظات رابطه خودش رو با معبودش وصل کنه و یا ترمیم بکنه...ولی یه سوال...این برنامه ماه عسل که بهترین وقت یه مسلمان رو در سیمای ملی به اون داده شده در این رابطه بین بنده و خدا در کجا قرار میگیره؟؟؟
م
United States of America
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
به نظرم در توجه به بنده های دیگر خدا، عبرت گرفتن از زندگی آدماهای جامعه‌، ضمن این که این به اصلاح رابطه و نگاه با خدا تاثیر گذاره، چرا فکر می کنیم بهترین کار فقط سر سجاده نشستنه، شنیدن داستان زندگی آدم ها و درس گرفتن از اون , و توجه به بنده های خدا کار کمی نیست البته اگه به اون منجر بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
اگه منصفانه نقد کنیم برنامه ماه عسل نقاط قوت زیادی داره.یه برنامه متفاوت با ایده و سبکی متفاوت که ارزش های انسانی را یادآور میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
واقعا جای تاسف داره تو همین لحظات صدا و سیمای یک کشور اسلامی حتی نماز اول وقتشو تعطیل میکنه فوتبال کشورهای اروپایی رو پخش میکنه واقعا یکی نیست بگه کدوم واجبتره
هانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
خدا رو شکر من اصلا وقتمو تلف نمیکنم و چندین ساله اصا این برنامه رو نیگا نمیکنم و خوشبختانه از پارسال رمضون شبکه تهران برنامه موقع افطاری به نام عقیق داشت با داستان جدید و عالی و جذاب که امسالم خداروشکر س 9 شبکه تهران میذاره . یه مورد دیه که حالم ازین مجری سبکه 3 بهم میخوره همونطور که شما در یه گزارشتون از کارگردان از لاک جیغ تا خدادر سایت گذاشته بودید که این مجری وقتی میبینه که اقای بافقی داره عیدو به رهبر تبریک میگه مث همه بی ادبیهای تو شخصصیتش میپره وسط صحبت کارگردان این برنامه که نمی خوای به مردم تبریک ببگی؟ که البته برای اقای بافقی هم تعجب اور بود مجری صدا سیما این قدر پررو و بی ادب باشه ..واقعا که عحیبه از ادمایی که دم از نظام و دین بزنن و این برنامه این مجری مزخرفو ببینن.منتشر شود..
بهمن زرین‌پور
Germany
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
ماه عسل برنامه خوبی نیست.این برنامه مثل زهر ماریست که در گلوی جامعه مسلمان ما ریخته میشه.یکمی نگاهش به مساله قصاص رو بررسی کنید مفهمین مروج چه نوع نگاهیه که صددرصد از روی بیسوادیست.حالا میخواد مثلا یکی دو قسمت اصطلاح جدی هم بچپونه اون لابه لاش که مثلا بگه ما داریم کار درست معنوی میکنیم. خداوند صداوسیمای... ما رو به راه راست هدایت کنه.
213
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
چه دیدگاهی داره مگه؟ بیشتر سعی میکنه بخشش و گذشت رو رواچ بده و هیچ وقت نگفته قصاص نباید وجود می داشت. تو آیات و روایات ماهم معمولا تاکید بربخششه. خدا حقی رو به آدم میده ولی میگه اگه بگذری بهتره و اجر و پاداش داره. لطفا منطقی قضاوت کنید ، این که بنا به دللایلی از آقای علیخانی خوشتون نمیاد دلیل نمیشه که همه چی ایشون رو زیرسوال ببرین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
خیلی میزان خود شیفتگیش زیاد شده داره میشه مثل ستاره های پروپاگاندایی امریکایی..!! من یک بار تو مطب دکتری دیدمش کلی منشی و بیماران حاضر رو دست انداخت که حالت منزجر گونه ای نسبت بهش پیدا کردم به خودم قول دادم دیگه برنامه ای ازش نبینم البته با کلی هم از این نوچه های دورو وریش اومده بود که بیشتر شبیه بادیگارد بودن خلاصه که حیف پول بیت المال که به همچین آدمایی میدن تا این مزخرفات رو تحویل جامعه بدن..!
213
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
به هرحال برنامش خوبه. انسان ها ابعاد گوناگونی دارن. آیا شما در هرزمینه ای خوب یا بد هستین؟ نه؛ بعضی بخش هامون مورد پسنده و بعضی از بخشامون نه. من عقاید نابی دارم ولی به لحاظ اجتماعی شاید آدم مورد علاقه ای برای دیگران نباشم.
میم. میم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
سلام.بنظرم بایست واقع بین بود.حقیقت اینه که ماه عسل برای بیننده عام برنامه بسیار خوبیه چون یه نوع ستون حوادث برای تلویزیونه و عموم مردم همیشه علاقمند به اینچنین موضوعاتی هستنداما چون محوربرنامه مجریه طبیعتاًخیلی زیر ذره بین میادوبایست مرقب رفتارشون باشند.آفت برنامه های مجری محورعجب و خودبزرگ بینی جناب مجریه که نمونه بارزش جناب فرزاد حسنیه که بااون همه استعدادخدادادی واسه مجری گری هربارنیومده بساطش جمع میشه و مشکلش هم پناه برخدا فقط همین غروره.اماجناب علیخانی؛ بنظرمیرسه هی که میریم جلو همچین یه نموره رفتارش توذوق میزنه واگه این باشه جداًحیفه.کی باورش میشدشیطون بعد شیش هزارسال خدمت وعبادت ازصداو سیمای الهی با اون وضع اخراج بشه؟ علیخانی! پیرشی جوون مراقب خودت باش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
واقعا اون قسمت قیاس با حسنی خیلی به جا بود که البته ایشان توسط شخصی تو مایه های خودش حالگیری شد منظورم خانم نامداری و فکر کنم خدا یه چیزی تو همین مایه ها هم در حال تدارکه برای جناب علیخانی..!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
سلام
من که همیشه به علیخانی غبطه میخورم و دعاش میکنم.
واقعا برنامه ماه عسل عااااااااااااااااااااالیه
سپهوند
United States of America
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
من نظرات رو خوندم بایستی منطقی عمل کنیم برنامه ماه عسل برنامه خوبیه چون در اون یاد آوری خدا میشه و از درد مردم حرف میزنه یعنی از معدود برنامه هایی که مردم سخنگو اون هستن اگر برنامه بد بود هرگز با اقبال عمومی رو به رو نمیشد در ضمن بقیه برنامه های وقت افطار همگی و همگی تقلیدی از ماه عسل هستند ما نباید برای اینکه از برخی افراد بدمون میاد زیرآب یه برنامه ارزشمند و مردم پسند رو بزنیم در بین برنامه های نه چندان قوی چند ساله صدا و سیما این برنامه تابه حال رشد داشته و خوب بوده و ان شالله با کمک همه بهتر هم بشه
zzz
United States of America
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
آیا بهتر نیست به جای خراب کردن کاری که واقعا به بدی آنچه گفته شد نیست و همه اینو میدونیم...دلسوزانه به هم کمک کنیم و به تصحیح اشتباهات بپردازیم حیییییییفففه که ما این همه بد همو میگیم و به جای کمک به هم همو تخریب میکنیم بهتره خودمون رو جای دیگران هم بزاریم برخی از نظرات ئلقعا افراطی بودن کاش طور دیگه ای رفتار می کردیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار