بسیاری از رشته‌های حذف شده لیاقت بیشتری برای داشتن امتیاز نظام پزشکی دارند
دانشجویان معترض به مصوبه اخیر نظام پزشکی:
دانشجویان معترض به مصوبه اخیر نظام پزشکی طی نامه‌ای خطاب به روحانی نوشتند: بسیاری از رشته‌های حذف شده در مصوبه سازمان نظام پزشکی، لیاقت بسیار بالاتری در حق داشتن امتیاز نظام پزشکی دارند.
تعداد نظرات: ۶
Daneshjoo
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
امیدوارم ایشان به فکر دانشجوها باشن
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
وزارت بهداشت می تواند با برگزاری دوره کارورزی برای دانشجویان ارشد و دکتری با پایه غیر پزشکی برای همیشه این معزل را حل کند ، در این صورت نظام پزشکی هیچ ادعایی نمی تواند داشته باشد . اگرمشکل هزینه برگزاری دوره کارورزی است برای این دوره می تواند از دانشجویان روزانه هم شهریه دریافت کند . عادلانه نیست دانشجویی رتبه اش در کنکور ارشد و دکتری از بسیاری از دانشجویان با پایه پزشکی بهتر بوده از داشتن شماره نظام پزشکی محروم شود ، مگر دانش یک فارغ التحصیل علوم ازمایشگاهی یا پرستاری از علم تغذیه در مقطع کارشناسی چقدر بالاتر از یک فارغ التحصیل زیست شناسی است که بعد از ارشد تغذیه او می تواند شماره نظام پزشکی بگیرد ولی فارغ التحصیل زیست شناسی نمی تواند.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
والا ما که ژنتیک انسانی می خونیم دوره دکتراش 544 ساعت کارورزی تخصصی بیمارستانی داره . یعنی درحالی که باید یک ترم کامل تو بیمارستان باشیم . هنوز هم نمی تونیم کد نظام پزشکی بگیریم ! خب چرا دوره کارورزی رو اصلا گذاشتن و یک ترم ملت رو علاف می کنن!
مهدیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
هر روز یک اقدام در جهت مصمم کردن جوانان برای خروج از کشور برای ادامه تحصیل ،داره انجام میشه.متاسفم
mozhgan
Germany
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
در همه جای دنیا روز به روز به رشته های پایه اهمیت بیشتری داده می شود و در راستای پیشرفت کشورشان از این رشته ها استفاده بیشتری میکنند .متاسفم که ما روندی عکس را انتخاب کردیم که نتیجه ی ناگوارش در اینده از هم اکنون مشخص است.
دانشجوي زيست
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
به دليل اعطاي امتياز به رشته هاي پايه و اعتراض پزشكان پاتولوژي(از جمله تداخل آسيب شناسي و ...) و ساير رشته هاي تخصصي و ... بدليل لغو انحصار مطب و‌ تاسيس آزمايشگاه اينجوري پزشكان خواستن جبران كنن.اما دودش ميره تو چشم جوناي خودمون كه با كلي زحمت و اميد برنامه ريزي ميكنن و آخرشم كه ...
ارسال نظرات
آخرین اخبار