حقوق مدیران بانک مرکزی را شفاف اعلام کنید/ ضوابط شما چیست که صفدر حسینی ماهانه ۵۷ میلیون دریافت ‌کند؟
درخواست احمد توکلی از سیف
مردم می‌پرسند که ضوابط پرداخت به مدیران در بانک مرکزی چیست که عمل به آنها برای اقای صفدر حسینی ماهانه ۵۷ میلیون تومان دریافتی درست می‌کند؟
تعداد نظرات: ۷
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
سلام عمواحمد...کاملا درسته اگه شفاف سازی انجام میشد هیچ کس جرات چنین کارهایی را نداشت ..بیخود نیست که بعضی افراد توی سر خودشان میزنند به هرطریقی وراهی وارد شوند ویا وزیر یا معاون یا رئیس سازمان ویا.......شوند..داخل این کار خیلی خبرهاست که مااطلاع نداریم فیش حقوق که یکی از آنهاست ولی خدا را خوش نمی آید که یه کارگر بدبخت ومظلوم ماهها بی پول وحقوق بماند وبه قول معروف هشتش گرو نهش باشد ویک مدیر بدون زحمت حقوقهای میلیونی وسرموقع وحتی زودتربردارد...الله اعلم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
هر کس هم امتیاز و زمین و وام و پست دریافت کرده خودش راستشو بگه؟
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
این مبلغ تقریبا حدود 5 سال اکثر کارمندای ایرانی میشه....شیرخدا و رستم دستانم آرزوست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
*** نود درصد حقوق های نجومی و چندصدمیلیون تومانی را در کشور پزشکان در قالب طرح کارانه دریافت می کنند که در فیش حقوقی شان هم ذکر نمی شود و اسناد آن فقط نزد امورمالی وزارت بهداشت و واحدهای تابعه موجود است و مستقیم به حساب بانکی شان واریز می گردد. -- دنبال ارقام نجومی در فیش حقوقی نباشید.
ناشناس
Saudi Arabia
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
یکی جواب بده... چرا اضافه حقوق اردیبهشت ماه رو برای کارمندان وزارت کشور واریز کردند ولی به آموزش و پرورش ندادن؟!!!
ترابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
نتشار این فیشها موجب به هم خوردن اعصاب و روان بسیاری از قشر زحمت کش جامعه که دارای کمترین دریافتی و حقوق و مزایا هستند شده حالا بماند افرادی که یا کار ندارند یا اخیرا بی کار شدند چه کشیدند، انشاالله یک کمپینی تشکیل بشه تا همه مسؤلین طراز اول مملکت که از بیت المال حقوق می گیرند وضعیت همه دریافتی هاشون مشخص بشه. اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
Germany
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
خوب حتما یک کاری می کنه که هیچ احدی در این مملکت نمی تونه انجام بده.
مثلا شهید شهریاری تمام محاسبات مربوط به غنی سازی 20% را انجام داد و به گفته دکتر صالحی تنها آدمی بود در ایران که می تونست این کار را انجام بده، اما حتی یک ریال هم نگرفت. حالا گرفتی کی مومن واقعیه و کی منافق؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار