در صورت شانه خالی کردن مسئولان متولیِ ریزگردها، مجلس با تمام توان ورود می‌کند
تجری در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مجلس در حال رصد کردن اقدامات مسئولان برای جلوگیری از معضل ریزگردها است و چنانچه احساس کند که سازمان‌های متولی پاسخگو نیستند با تمام توان ورود خواهد کرد.
تعداد نظرات: ۵
کارمند محیط زیست
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
اقای مهندس تجری ما کارمندان محیط زیست شش ماه تمام به سوء مدیریت خانم ابتکار و سیاسی کاری خودش و مشاورانش( حتی واردات بنزین ) تجمع کردیم حتی به کمیسیون اصل نود شکایت کردیم و به دلیل برخورد خانم ابتکار با معترضین ( اکثرا تبعید شدند و یا به کارگزینی و یا نزدیک به 10 نفر تا الان اضافه کار بهشون ندادند ) و اکثرا کارمندان به دلیل رعب و وحشت به لحاظ از دست دادن موقعیت کار و مالیشون مجبور شدند سکوت کنند و قرار شده بود شکایت ما کارمندان توسط اقای دکتر صدوق از طریق کمیسیون پیگیری گردد ولی متاسفانه دکتر صدوق از دنیا میروند الان ما کسی رو نداریم که این پرونده را پیگیری کنه لطفا شما پیگیری کنید و میتوانید از کارمندان برای شواهد کمک بخواهید ممنون (اقای مهندس تجری کارمندان محیط زیست دیگه انگیزه ندارن)
مینایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
ریزگردها بودجه ۴۰ میلیاردی داشته است لطفا پیگیری نمایید که چرا مسئول این پروژه فقط بایک قرارداد بسته و نقش همسر ابتکار و پسرش چیه؟؟
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
سلام بر همگی!
ببخشید اون موقع دقیقا مجلس کی ممکنه که احساس کنه که نهاد مربوطه پاسخگو نمی باشد؟!! یا از وظایف خود قصور کرده است؟!!
وطن ما رو خاک گرفته بعد آقایان می فرماید مشغول رصدیم!! این رصد شما همون چیزی که ازش به عنوان خواب یاد میکنن. فکر کنین بمب شیمیایی بهمون زدن چون سریع آثارش معلوم نمی شه پشت گوش می ندازین؟ این خاکی که میاد و ظاهرا می ره، در واقع تا سال ها اثرات بیماری زا به جا می ذاره بعد شما مشغول رصدین؟!! نماینده های دل سوز و وفادار الان باید مجلسو راحت نذارن و همش بحث خاک رو مطرح کنن تا قانون تصویب کنه و دولت رو مجبور به اقدام کنه. وظیفه ی مجلس رصد نیست برادر وظیفه ی مجلس تصویب قانونه. ماشاءالله شما که دارین رصد می کنین دولتی ها هم که دارن برجام بازی میکنن.برجام 1 و 2 و 3 و ...
کیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
چند وقت است همین حرفها را می زنید فقط حرف حرف حرف.
ناشناس
Seychelles
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
مجلس فرمایشی بدرد نمی خوره وقتی احساساتی می شند شعار می دهند عمل هیچ بعد از مدتی یادشون میره
ارسال نظرات
آخرین اخبار