همه مسلمان‌ها عربستان را ستایش و ایران را سرزنش می‌کنند!
طنز سال مبلغ وهابی:
دبیر کل یکی از نهادهای مروج آموزه‌های فرقه وهابیت روز دوشنبه مدعی شده «مسلمانان در همه جا» نقش عربستان سعودی در آنچه به گفته وی مبارزه با تروریسم است را مورد ستایش قرار می‌دهند.
تعداد نظرات: ۱۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
در مورد سران کشورهای اسلامی حرفش درست است چون در کنفرانس اسلامی در ترکبه همه کشورها از عربستان حمایت و ما را مجکوم کردند
ناشناس
United States of America
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
اولا لعن و نفرین ابدی پشت سر ال سعود و اعوان و انصار انها بوده ... هست.... و خواهد بود. دوم اینکه ما باید هواسمان باشد که بخش مهمی از دنیای امروز مربوط میشود به سران کشورهای اسلامی و اینکه انها در کنفرانس اسلامی در ترکبه از عربستان حمایت و ما را مجکوم کردند نشان از ضعف ما در جاهایی دارد که باید نسبت به اصلاح و تقویت ان نقاط اقدام کنیم.
jamal
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
حضور شتاب زده و موذیانه عربستان به ضرر ایران بود ولی حتی حضور همراه با تاخیر ایران در این اجلاس مانع از نیات شوم خائنین حرمین شریفین شد.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
ما هم به به فرموده ی امام خمینی(ره) هر چه می کشیم از این ایادی وابسته و سردمداران فاسد می کشیم دیگه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
البته این اتفاق به برکت دیپلماسی خنده اتفاق افتاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
بله...اگر عربستان قاتل نمر النمر ...ستایش نشود چهکسی ستایش شود/ اگر عربستان قاتل 8 هزار نفر ستایش نشود چه کسی ستایش شود/اکر عربستانی که روزانه با خدمت گرفتن خلبانان اتیوپیایی و سومالیایی هزاران تن بمب خوشه ای ووو بر سر کودکان و چتدرها و خانه های گلی یمنی ها می ریزد ستایش نشود چه کسی ستایش شود/ اگر عربستان که مروج وهابیت است که معتقد است با کشتن شیعه به بهشت می رود ستایش نشود چه کسی ستایش شود / اگر عربستانی که مروج گروهای جانی النصره و ارتش آزاد و احرار الشام و داعش وووو است که زنده زنده آدمها را از ساختمانهای چند طبقه به زمین می انداختند و زنده زنده مثل گوسفند سر می بریدند ستایش نشود چه کسی ستایش شود/ ... با این وصف ستایش مخصوص خداست یا مخصوص عربستان ؟؟؟؟ آنان که می گویند ستایش مخصوص عربستان است افراد نیهیلیست و پوچگرایی هستند که دنیا طلبی و عافیت اندیشی چشمشان را کور کرده ...
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
عاقلان دانند . الترکی ایشالا بترکی ...
میرزا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
الا ای مسلمین جهان !!!
بهوش باشید که حرمین شریفین که متعلق به اسلام و مسلمانان است ، عملا از دست مسلمانان خارج شده و در دست استکبار جهانی قرار گرفته و مشتی وهابی کثیف و نجس و پست مدیریت آن را باصطلاح در دست دارند .
یا ایها المسلمون اتحدوا ، اتحدوا
ای مسلمین جهان ؛ با هم متحد شوید و سرزمین وحی و حرمین شریفین را از دست استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ نجات دهید .
ای مسلمانان و کشورهای اسلامی ؛ با هم متحد شوید و خود بحث مدیریت سرزمین وحی را عهده دار شوید و برای آن تعیین تکلیف نمائید .
الا ای مسلمین جهان ، هر چه سریعتر بداد سرزمین وحی برسید .
انار
Germany
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
بس مسلمانان هم تازه به هوش اومدند الان می بینند که چه راه غلطی می رفتند به شما اعتماد می کردند
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
خدايا به حرمت اين روزهاي پاياني ماه شعبان ما به ذلت و نابودي انگليس را بچشم ببينيم
آمين
ارسال نظرات
آخرین اخبار