تغییر کاربری سایت فردو توسط روسیه
روس‌اتم اعلام کرد:
سازمان انرژی اتمی روسیه از تلاش تهران و مسکو برای توافق در خصوص تغییر کاربری سایت غنی‌سازی فردو و تبدیل آن به تأسیسات تولید ایزوتوپ‌های سنگین خبر داد.
تعداد نظرات: ۷
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
روسیه!!! ول کنین بابا
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
در کشور ما ناظری وجود نداره که به کارهای رییس جمهور نظارت کنه و اجازه نده دستاورد های ملی را با ساده لوحی به باد فنا نده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
وظیفه مجلس بود که اون آقاهه زحمات دو ماهه رو در مدت 20 دقیقه به باد داد. نمی دانم چطور بخاطر ریاست همه چیز رو زیر پا گذاشت.
"""" شهدا شرمنده هستیم که بعد از شما ، ما کوتاهی کردیم """
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
کلاهبرداری آمریکایی با طعم انتخابات
این روزها خیلی صحبت از برجام وپسابرجام است . دولت محترم بر طبل معجزات برجام می کوبد و مخالفین محترم بر اینکه برجام خاصیتی نداشته است و آمریکائی ها تعهداتشان را انجام نداده اند و مثلا عملیات بانکی هنوز درروال عادی جریان ندارد و موارد متعدد دیگری که به تکرار در سایت ها و روزنامه ها مشاهده می شود . اما به نظر می رسد در این بازی منتقدین محترم برجام نیز به نوعی خود را در بازی چند وجهی و تارعنکبوتی آمریکائی ها گرفتار کرده اند .بازی که به تصور آمریکائی ها نتیجه آن در هر صورت برای آنان برد است . منتهی برد می تواند حداکثری یا حداقلی باشد که صد البته آنها برای برد حداکثری تلاش می کنند .
برد حداکثری : فاجعه برجام 2 و 3 حول موضوعات موشکی و منطقه ای که به خیال خودشان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
این سایت که قبلا تغییر کاربری داده بود به سوهانی حاج حسن روحانی و شرکا(صالحی و ظریف وعراقچی و...)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
يك لحظه هنگ كردم يه دولتي هاي ما چطور روشون ميشه تو چشاياي مردم نگاه كنن اين مردم چند صد هزار شهيد دادن كه رو ژاي خودشون وايسن اون موقع يك سري آدم بي ارزش كه فقط از جنگ عكس يادگاري بلد بودن اومدند تمام سرمايه هاي اين مردم را به باد ميدن.دانشجوي بسيجي اين ها را ببين كه اين پول ها حق توست كه داره تباه ميشه فكر كن و بيكار بچرخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
احتمالا قراره توش شهربازی بسازن. از موتور سانتریفیوژ هم واسه چرخیدن اسباب بازی ها استفاده کنند. تصور کنید اگه اینطوریبشه چرخ و فلک چه سرعتی میگیره...
ارسال نظرات
آخرین اخبار