روزنامه سعودی: شهاب حسینی خطرناکتر از قاسم سلیمانی است!
روزنامه سعودی مکه در مقاله ای مدعی شد شهاب حسینی از فرمانده سپاه قدس ایران نیز خطرناکتر است.
تعداد نظرات: ۲۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
اگر ایرانی نبود نشانی از اسلام نبود.
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
درهرصورت نباید به این جشنواره وهمراه کارگردانی که دربیشتر آثارش به مردم ایران توهین کرده میرفت، گزینشهای این جشنواره هم که کاملاًمشخصه برچه اساسیه،ضمن اینکه هیچوقت نگرانی ودست وپازدن یک روزنامه سعودی معیارسنجش مانیست ونمیدونم شماچراسعی درمثبت نشون دادن تمام کارهای این بازیگردارید،بالاخره هرشخصی درهرجایگاهی ممکنه یک خطایی ازش سربزنه ودرآخراینکه نمیتونیم بگیم چون طرف یکباربه دیداررهبر معظم(جانم فداش)رفته دیگه تطهیرشد،این تفکرخیلی خطرناکه "حسن"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
این بدبختها نه سردار عزیز سلیمانی را شناختند و نه بازیگر سینما شهاب حسینی رو. این دوتا اصلاً قابل مقایسه باهم نیستند. سردار سلیمانی از اول همان سردار عزیز بوده و انشاءالله خواهد ماند ، ولی شهاب حسین هر روز تو جد کسی می رود ، یک روز تو جلد سردار سرافراز بابایی می رود و یک روز ..............................................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
خدا اخر عاقبت همه مان رابخیر کند
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
خدایا خودت میدانی که چه میکشیم
اخر عاقبت همه مان را بخیر کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
اقای حسینی خاک پای سردار سلیمانی هم نمیتونه بشه!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
من نه از کسی دفاع میکنم نه روبروی کسی ایستادم ولی میخوام بدونم شما چطور داری این حرفو میزنی!؟ آیا نشنیدی که "ان اکرمکم عند الله عتقاکم"؟ اصلا حواستون هست که با این نظر دارید تقوای این دو شخص رو سوال برانگیز میکنی؟ این عقیده رو خواهشا کنار بگذارید! از مومنان و شیعیانی همچون شما این افکار بعیده! متاسفانه عده ای هم به این عقیده پاسخ مثبت دادند که برای من بسیار عجیبه...!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
ما در پاسخ به این دوستمون جوابیه ای نوشتیم . اما متاسفانه تایید نشد! شاید نیز برای دیده نشدن آن نظر دیر تایید خواهند کرد! ظاهرا حرف حقی که از زبان قران زدیم به مزاج دوستان مصلحت اندیش این سایت خوش نیومده! برای این تفکر ظایع شما بسیار متاسفم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
اقا مهدی اینکه دوستمون گفتن اقای حسینی خاک پای سردار سلیمانی نمیشن کاملا درست گفتند اخه یک بازیگر ایرانی وقتی برای فروش ارزشهاش توی امریکا جایزه میگیره چه ارزشی میتونی داشته باشه اون بازیگر در حالی که تمام ارزشهای دینی و انقلابیش رو در امریکا به تاراج گذاشته بعدشم برادرم از قران حرف نزن قران روز قیامت خره همه ما رو میگیره بخاطره نخواندن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
درجواب آقامهدی ، به نظر شما همان آیه ی مبارکی که نوشتید ، تا حالا چه کسی بیشتر عمل کرده . کسی بگوید من مسلمان هستم که کافی نیست باید دید در عمل چقدر پایبند به دینش هست. همان زن بی حجابی که چهره شهر را آلوده می کندو از او دینش را پرسیده شود میگوید مسلمان هستم. آیا شما وظیفه ی دینی تون که نهی از منکر باشدو باید به چنین افرادی تذکر بدید عمل میکنید. فکر می کنم نه اگرما به این وظیفه مهم دینی که یکی از اصول دین ماست عمل می کردیدم امثال این خانم بی حجاب یا حتی بعضی آقایان بد پوش جرات چنین کاری را نداشت. حالا سردار عزیز سلیمانی به دینش پایبند است یا شهاب حسینی .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
به نام یزدان بخشاینده مهربان
آقا مهدی برو اصلاح کن " اتقاکم " عزیزم اول درستش رو بنویس بعد بیانیه بده
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
آقامهدی، اتفاقابرای من بسیار عجیبه که برای شما بسیار عجیبه، یعنی چی که مابیاییم هرآیه ای رو ربط بدیم به اندیشه های خودمون، یعنی شمامیگی رفتن به اون جشنواره کذایی بااون تیپ به همراه کارگردان سکولار وبازیگرزن بدحجاب جزئی ازپرهیزگاریست؟اونوقت بیاییم ایناروباسردارسلیمانی عزیزکه بااون تیپ خاکی بخاطرمن وشما باجانش بازی میکنه مقایسه کنیم؟واقعاً بسیار عجیبه. snnجان لطفاًچاپ کن.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
در پاسخ به دوستان عزیزمون . این رو بدونید که کرامت انسان و ایمان آن نزد شماها سنجیده نمیشه! مگر اینکه شما فرستاده ی خدا باشید و مامور به قضاوت! اینکه خودتون رو در جایی میبینید که با عمل یک شخص جایگاهش رو نزد پروردگارش تعیین کنید و آن رو در دستگاه قیاس قرار میدید بسیار بسیار برای من عجیبه! مگر اینکه اعمال و نیّات افراد برای شما شفاف باشه! امیدوارم اگر کسی از شما از اعمال و نیّات این افراد آگاهه باز هم آن ها رو در دستگاه قیاس قرار نده چراکه موجب ریختن آبری دیگری خواهد شد امری که خداوند هم بر آن تا یوم الحساب پرده پوشانده . والسلام
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
آقامهدی، مانگفتیم ایمانشان نزدماسنجیده میشه بلکه شماباذکریک آیه که ربطی به این موضوع نداشت فرمودید: "حواستون هست که با این نظر دارید تقوای این دو شخص رو سوال برانگیز میکنی؟" منهم باتوجه به همین آیه ازشماپرسیدم وبازم میپرسم آیارفتن به اون جشنواره کذایی معلوم الحال بااون تیپ به همراه کارگردان سکولار وبازیگرزن بدحجاب جزئی ازپرهیزگاریست؟درحقیقت این شماییدکه بایک عمل شخص جایگاهش رو نزد پروردگارش تعیین کردی وایشون روجزء پرهیزگاران ومتقین برشمردی.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
جناب شما خیلی دارید تند میرونید . ظاهرا نیازمندید یه بار آیه و تفاسیر این آیه رو مطالعه کنید تا از این عقیده "کذایی" (لفظ که روزی رهبر به کار میبرند رو خواهشا خز نکنید) شما متحول بشه . کجای این آیه حرفی از متقین زده؟ مثل اینکه برای شما روشن نیست! این آیه به جایگاه افراد بنا برمیزان تقوای هر فرد اشاره کرده ، اشاره به افراد بی تقوا و متقی رو نداره . ضمناً حواستون رو جمع کنید چگونه دارید درمورد هر فرد خودتون رو در جایگاه قضاوت قرار می دید . برادر من یه چیز گفتی توش موندی قیامت چی جواب میدی میخوای با تحریف پیام های درج شده بالا اوضاع رو به نفع خودت با دیسلایک تقلبی و توجیحات صد مَن یه غاز ماس مالی کنی!
ناشناس
Germany
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
همه اهالی شمران خطرناک اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
شماها به اصطلاح حزب اللهی ها دارید الکی از یه چیزی که به ضررتونه دفاع میکنید.فیلم فروشنده داستانی مخالف یا آموزه های دینی ما داره .یه جوری طرفداری نکنید که بعد پشیمون بشید.چون شهاب حسینی نقش شهید بابایی رو بازی کرده دلیلی نمیشه که ت همون راه باشه.فراموش نکردید که جزو بازیگرانی بود که مردمو تشویق کرد به لیست امید رای بدن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
خیلی تیتر های نابجا و الکی میزنید
به چه قیمتی ؟کارتون واقعا زشته مثلا شما دم از دین هم میزننید
ناشناس
Germany
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
شهاب حسینی بازیگر خوب و متین اما اصلا قابل قیاس نیست با سردار عزیز اسلام!
پ
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
اینا اگه از سادات نترسند باید به نسبشون شک کرد الحق که آل ابوسفیان هستند سگهای نجس سعودی یهودی
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
صنعت حرفه ای سینمای خود؟؟؟؟؟؟؟
زمانی صنعت سینمای ما حرفه ای میشه که بازیگرامون توی چهارچوب انقلاب تعریف بشن وگرنه تقلید از تمدن غربی که هنر نیس، اینکه فلان بازیگر خانم ژست فمینیست بگیره، فلان جشنواره امون بشه مزون لباس های عجیب و غریب، عامو شما ها صفرید، واسه همین هر عددی ازتون بالاتره ولی اسم سینمای ما رو حرفه ای رو که شاید سالی دو الی سه تا فیلمش تو چهارچوب نظام و انقلاب تعریف شده باشه و خوب از آب در بیاد که حرفه ای نیست عزیز من!
سیدحسن
Germany
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
اقا جان بیخود قضیه رو سیاسی نکنید
همینکه شهاب حسینی تونسته سعودی های یهودی رو عصبانی کنه
دمششششششش گرم
ای ول داری سید شهاب
ناشناس
Finland
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
منكر قابليتهاي شهاب نيستم ولي چه فايده وقتي شنيده ميشه سرمايه گذار فيلم ظاهرا عربي و صهيونيست هست
ح
Germany
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
بنده خدا قاسم سلیمانی را چگونه مقایسه می کنند! سردار عظیم الشانی که مدت حداقل 37 سال است "جان بر کف" دارد برای اسلام جهاد می کند.
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
درمورد این بحثی که توی نظرات در گرفته باید به این مسایل دقت کرد:
حتما همه تون این داستان حضرت موسی(ع) رو شنیدین، وقتی خدا به ایشون گفت برو بدترین آفریده ی منو برام بیار، رفت و هرکاری کرد دلش راضی نشد بدکارترین آدما رو بیاره، و گفت شاید اون از من بهتر باشه.
این داستان و توصیه های اخلاقی شبیه به این از اهل بیت و قرآن، باعث شده بعضی از ماها دچار یه خلط فکری و اعتقادی بشیم. اگه دقت کنین توی این توصیه ها همیشه بحث سر مقایسه خود با دیگرانه. و همیشه توصیه شده که دیگرانو بهتر از خودتون ببینین. اما در مورد قیاس بقیه افراد با همدیگه، اولا تا لازم نشده ما مجاز به این قیاس نیسیم، چرا که ممکنه منجر به غیبت افراد، چه لفظی و چه ذهنی! بشه. و به ما توصیه شده فقط به گناهان و اشتباهات خودمون فکر کنیم، نه دیگران. اما در مواردی بر اساس دستور دین مجبور به قیاس و فکر کردن به اعمال دیگران هسیم. مواردی که به اعمال حاکمان جامعه مربوط، یا مواردی که منجر به امر به معروف و نهی از منکر میشه و مواردی از این دست. در این موارد اگر کار به قیاس بکشه، یا موارد شبیه این مورد که یکی یه حرفی زده و ما در مقام نقدش هسیم، طبیعیه که ملاک تقواس و قطعا تقوا هم یه نمودهایی داره. کسی که جونش رو کف دستش گذاشته و برای دین خدا آواره غربت شده و میجنگه، قطعا قابل قیاس با کسی که کارش اینه که تو این فیلم و اون فیلم، شوهر این زن نامحرم و اون زن نامحرم بشه و توی چشاش عاشقونه نگا کنه و بگه دوستت دارم و اصلا شغلش این باشه که برای بازی توی هر فیلم، کاملا آگاهانه و ارادی هزار بار به نامحرمها نگا کنه (که اکثرا هم حجابشون درست نیس و بنابراین) هزار بار خلاف شرع مرتکب بشه و.. . و اگر بخوایم وارد ماهیت این جشنواره ها بشیم و این که همه میدونن که این جشنواره ها سیاسی هسن و دشمن برای انتخابهاش کلی فکر کرده و نقشه و برنامه داره رو باز کنیم، که دیگه بحث خیلی جدی تر میشه. انصافا توی این مقیاس واقعا خنده داره که این آدمهارو با هم قیاس کنیم. که البته از احمقهایی مثل سعودی ها بعید نیس.
اما خدمت برادرهای خودم که به واسطه ی اخلاقی بودن، گاهی دچار خلط میشن، باید بگم که همیشه هم اینجوری نیس که ما محکوم به سکوت در برابر اعمال دیگران باشیم و هیچ عکس العملی نباید از خودمون بروز بدیم. و انشاا.. که این دوستان همیشه اینقد اخلاقی باشن، مثلا وقتی هر رسانه ای بدون مدرک و سند درمورد کسی چیزی میگه یا وقتی خودمون شروع میکنیم به تحلیل شخصیت این سیاسی و اون سیاسی. و اخلاقی بودنشون فقط در مواردی که قراره از شخصیت یه مجاهد بزرگ دفاع بشه یا وقتی قراره در برابر یه رفتار نادرست ایستادگی بشه گل نکنه.
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
من مطمئن هستم هدف این روزنامه از مقایسه سردار رشید اسلام با اقای حسینی کم ارزش نشان دادن کارها وفعالیت سردار سلیمانی است .نه اینکه کار اقای حسینی کم ارزش است در کل مقایسه درستی نیست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار