دجال؛ هیولای جذابی که با «امید» می‌آید
در روایات آخرالزمان آمده است که دجال بسیار جذاب ظاهر می‌شود برخلاف دیگر اهریمنان که با چهره ای خشن در طول تاریخ ظهور کردند.
تعداد نظرات: ۹
علی
Canada
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
متاسفانه با این تحلیلتون که مشخص بود با هدف نقد برجام نوشته شده، نه تنها خیلی بد برجام رو نقد کردین، مفهوم انتظار فرج رو هم کاملا خراب کردین.
مگر هدف ما از انتظار موضوعاتی مثل رفاه اقتصادی و امثالهم هست که با اومدن برجام (حتی اگر خیلی خوب باشه که نیست) بخواد جایگاه خودش رو از دست بده؟!
سروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
عجب آسمون ریسمونی به هم بافتی.یکدفعه می گفتی همه طرح های مملکت کار دجاله دیگه آقا پسر
شاید امروز...
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
آقا سروش اینها آسمون و ریسمون نیست حقیقتی است که امثال جنابعالی و رئیس جمهور به ظاهر روحانی ولی در اصل فریدون باور ندارید و مشکل اساسی اونجاست که خودتون رو به خواب زدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
آقا پسر رو با استاد طاهرزاده بودید؟
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
ببینید احادیث و روایات ائمه علیه السلام جنبه های گوناگونی دارند و هر کس برداشتی از آن دارد .نه می توان هر آنچه آمده را قبول کرد و نه رد کرد .به نظر ایشان اینگونه است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
خوب رئیس جمهور قبلی که میگفت اللهم عجل لولیک.... همین شما ها در همین سایت خبرگزاری متهمش می کردید به حجتیه بودن حالا آفتاب از کدوم طرف در اومده؟یه سری به آرشیو مطالب خودتون بزنید تا ببینید با آن مرد که می گفت مهدی بیا چه کردید!حالا داعیه دار مهدویت شدید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
آنچه گفته شد هم از نظر تکیه به روایات و هم از نظر تحلیل ضعیف بود . بهتر است کسانی که در اینگونه موضوعات مطلب می نویسند بیشتر دقت کنند . تا اگر راه را درست نشان نمی دهند لااقل خدایی ناکرده باعث گمراهی دیگران نشوند
ebi tanha
United States of America
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
درود بر مقاله جذاب و منطقی و روشنفکرانه تون
موفق باشید در زیر سایه حضرت مهدی (ع) برای سلامتیش صلوات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
لطفا یه سرچ توی اینترنت بزن و نظرات مراجعی چون آیت الله وحید خراسانی، صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی را در مورد برجام بخون برادر گرامی!
اونوقت متوجه میشی که برجام اونقدرایی هم که شما فکر میکنید بد نیست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار