نگاهی قضائی-حقوقی به دیدار فائزه هاشمی با محکوم بهائی
باشگاه دانشجویان/
اگر قوه قضائیه به ضمانت اجرای احکام خود فکر نکند و برای آن چارچوبی ترتیب ندهد؛ باید منتظر قانون شکنی ها بیشتر از این، توسط کسانی باشد که از این حادثه ضعیف بودن این قوه را برداشت می کنند و این اقدام اگر دهن کجی به نظرات امام«ره» است.
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
به نظر من این خانوم هیچ منظوری نداشته. دیوونه هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
متاسفم به این فکر و کوتاهی اندیشه . راستی راستی یا از سر بیکاریه ویا از عناد و دشمنی قوی که ملاقات یک خانم بادوستش بشه سوژه حرفهای خاله زنک و کامنتهای چنین و چنان اون هم از افراد مسئول بدا بحال این کشور با این طور مسئولانش که اینقدر بیکارند که سر چه موضوعاتی جنجال بپا میکنند .یه مشت هم این وسط شدن قیم دین و مذهب فکر میکنند اگه نباشند یا چیزی نگن اسلام به خطر می افته . این میان یه فردی رفته ملاقات دوستش و هم سلولیش . به کجا برمیخوره ؟؟ آیا افرادی که به این شخص و خانواده اش توهین و فحاشی میکنند فردای قیامت مواخذه نخواهند شد ؟ آقای مسئول که حقوق آنچنانی به جیب میزنی آیا از مسئولیت خود خبر داری ؟؟؟؟ اگر خبر داشته باشی پس خدا بدادت برسه .
یه نفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
سلام،من واقعا متاسفم برا کسانی که فکر میکنند حالا که چیزی نشده دو نفر یا هم ملاقات کردنند و تموم شد رفت.این افراد یا نمیفهمند یا خودشونو زدن به نفهمی،اکثر زندانیانی که پس از حبسشون با هم ملاقات میکنند معمولا برا یه کار یه عملیات جدید میخواند باهم نقشه بریزند،اصلا همین که قبحه ملاقات با جاسوس و دشمن و یه نفر که عضو فرق ضاله هست شکسته بشه بسه،وکاری که دیروز مشکل داشت از لحاظ شرعی (ارتباط با بهائیان)حالا دیگه از طرف یه شخص سیاسی و دختر منتسب به آقای هشمی زیر پا گذاشته بشه دراذهان عمومی این کار چی تلقی میشه؟همیچین میگن حالا دو نفر رفتن پبش هم انگار که مریم خانوم رفته پیش رقیه خانوم همسایه بغلی.نه ما قیم دین و مذهب نیستیم ولی نه فهم و حداقل ساده لوحم نیستیم،
یه نفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
یه سوال،درسته اگه ما جونمون واسه آقای هاشمی در میرفت اگه بچشم یه کاری کرد،هیچی نگیم و بگیم چیزی نشدهو چشممون رو ببندیم،،ما
،معیار حق و باطله نه افراد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
این نهایت ساده لوحی شما دوست عزیز رو میرسونه. رو بصیرت تون حتما کار کنید.
علی
United States of America
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
دوستان اگر ما معتقد به انصاف و عدل هستیم چرا نمیزاریم خود بهائیان از تمام چیزهایی که اینجا نوشته اید بیاید و دفاع خودشان را بگویند. اینکه شما همه اینها را نوشته اید درست اما این یک طرفه است. انصاف میگه که طرف محکوم از خود دفاع کند. اینطوری همه ایرانیان برای خودشان تصمیم میگرند. باید مناظره در رسانه باشد تا از دهان خودشان هم بشنویم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار