زمانی تا انتهای دولت ۴ساله‌تان نمانده است/ آرای شکننده‌تان با به حاشیه راندن مطالبات حقیقی مردم قطعا متلاشی می‌شود
دفتر تحکیم وحدت در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور:
شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در نامه‌ای به حسن روحانی تاکید کرد: آرای شکننده سال ۹۲ با به حاشیه راندن مطالبات حقیقی مردم، درسال ۹۶ قطعا متلاشی خواهد شد.
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
من به دولت آقای روحانی رای نداده‌ام. با یک سری اقدامات آنها هم موافق نیستم. ولی با ادبی را به هیچکس نمی‌پسندم حتی به کسی که او را نمی‌پسندم. شما با گذاشتن این عکس و زدن این تصویر اول از همه به خود بی احترامی کرده‌اید چرا که شان خبر و خبرنگاری را که انتقال مطالب در فضای سالم است خدشه دار کرده‌ای، ضمنا به آقای روحانی که هر چند قبولشان ندارم ولی منتخب مردم هستند کم احترامی کرده‌اید و در نهایت به ما که این مطلب را در کنار این تصویر می‌بینیم. بیایید در فضای سالم حرف‌ها و نقدهایمان را بگوییم نه در فضای دست انداختن و کم حرمتی به همدیگر. همه سوار یک کشتی هستیم.
زهراعلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
کسی که برای خودش حرمت قائل نیست چه حرمتی دارد؟! کسی که هرروز خوراکش یک دروغ است آیاحرمت دارد گناه دروغ بسیار بزرگ است همه می دانیم که دروغ ام الکبائر وکلید گناهان است ودرغگو فاسق است فاااااسق!!می خواهد هرکه باشد .!درثانی گناه کسانی که در مسند فدرت تکیه زده اند بیش از عوام است چون تاثیرش بیشتر است.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
راس میگه این بنده خدا.خب این چه عکسیه گذااشتی؟!!
انتظار می ره عوضش کنید.جدای از بی احترامی ،یه حالت تمسخر هم داره!!
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
ب ر ب ب خیلیم عکس با مضمونیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
جناب رییس جمهور همیشه اخمو هستند و همیشه همین حالت را دارند .
بی طرف
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
واقعا با گذاشتن این عکس بی ادبی وبی شرمی خودتان به حد مرادتان رییس جمهور قبلی رسانده اید وبیشتر خودتان نزد مرم بی اعتبار کردید هرچند هیچ اعتباری ندارید . بدانید رییس جمهور محبوب ترین رییس جمهور ملت است وهمه اورا دوست دارن واین شمایید هر روز بیشتر نزد ملت منفور می شوید . در دور بعدی انتخابات خواهیم دیدتان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
جناب دفتر تحکیم وحدت ُ کو گوش شنوا ؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار