تیم بازرسی وزارت علوم به پژوهشگاه مواد و انرژی می‌رود
پس از گزارش خبرگزاری دانشجو از پژوهشگاه مواد و انرژی
یکی از اعضاء هیات علمی پژوهشگاه مواد و انرژی گفت: پس از گزارش خبرگزاری دانشجو، تیمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت بررسی اوضاع روز شنبه ۱۸/۲/۹۵ در این مرکز علمی حضور خواهند یافت.
تعداد نظرات: ۳
هیات علمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
...و ماموریت آنها را به پژوهشگاه اعلام کرده بود و مطابق قوانین رئیس پژوهشگاه می بایستی موضوع حضور و زمان دقیق آن را اعلام عمومی می کرد. پس از این موضوع و کتمان ایشان با اطلاع رسانی خبرگزاری دانشجو مسئولین پژوهشگاه مجبور به اعلام رسمی حضور تیم اعزامی وزارت علوم به صورت پیامک شدند تا بیش از این از تخریب وجهه خود در بین اعضاء جلوگیری نمایند. این تنها نمونه ای کوچک از کذب گویی های مسئولین پژوهشگاه در موارد گوناگون می باشد. باز هم ممنون از اطلاع رسانی شما. خواهشمند است همچنان نقش فعال خود را در اصلاح مسائل مربوط به دانشگاهها ادامه دهید.
هیات علمی-ادامه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
اینجانب به نوبه خود از اطلاع رسانی خبرگزاری دانشجو نهایت تشکر را دارم. موضوع رسانه ای شدن مشکلات مدیریتی پژوهشگاه مواد و انرژی فارغ از حاشیه هایی که معمولا در این گونه موارد به وجود می آورند تا با تحت فشار قرار دادن رسانه ها مانع از نقش موثر آنها در اصلاح امور و پاسخگویی مدیران شوند بسیار مفید بوده است. جالب اینجاست که رئیس پژوهشگاه روز چهار شنبه در جمع اعضای هیات علمی و کارکنان حضور تیم اعزامی وزارت علوم را جهت بررسی عملکرد ایشان رد کردند و گفتند که این تیم به پیشنهاد خود ایشان از طرف وزارت علوم جهت بررسی وضعیت کلی به پژوهشگاهها خواهند آمد و احتمالا شنبه بعداظهر یا یک شنبه !!!!!!!! به پژوهشگاه مواد و انرژی خواهند آمد. این در حالی است که از قبل وزارت علوم به صورت کتبی اعزام تیم و ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
دزدیییییی تا چه حد.پول بیت المال تو جیب چه افرادی میره
ارسال نظرات