خبرنگاران داخلی به کمالوندی بگویند «آمریکایی» هستیم!
رسایی در واکنش به حضور خبرنگار آمریکایی در سایت هسته‌ای نطنز:
نماینده مردم تهران گفت: خبرنگاران ایرانی اگر می‌خواهند به اطلاعات انرژی هسته‌ای کشورمان دسترسی پیدا کنند کافی است به آقای کمالوندی بگویند که آمریکایی هستند حتما با آغوش باز و احترام بیشتری از آنها استقبال می شود!
تعداد نظرات: ۹
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
مردم جواب شما را در انتخابات به خوبی دادند و تصمیمات تیم مذاکره کننده و تیم هسته ای را کاملا منطبق بر منطق دانستند ولی مثل اینکه شما و دوستان ... گرمازده شده اید و نیاز به کمی استراحت و آب خنک دارید تا این ضربت را هضم کنید .
امید است به راه راست هدایت شوید و در کاریکه سر در نمیاورید دخالت نکنید و نظر ندهید و منتظر بمانید تا در چند سال آینده اثرات مثبت به همراه اصلاح تمامی خرابکاری های ۸ سال رفیقتان را با ببینید . هرچند بعید است شما توان دیدن آن روزها را داشته باشید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
جواب شما رو تو کامنت قبلی دادم. اگر دانشجو جرئت و غیرت داشته باشه تاییدش میکنه. بسه هر چی با زبون خوش باهاتون تا کردیم. لیدر های نئولیبرال شما رو هم باید مثل کمونیست ها از سر تا ته خوابوند تو قبرستون.
منم دیگه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
از سادگی شما قوم نمی دونم به کجا پناه ببرم.... مثل یک عقده ای از پیروزی تو انتخابات حرف می زنید و فکر می کنید همه غیر از شما نفهمند... به فرض که 8 سال در کشور خرابکاری شده باشه(به فرض) حالا این آقایون نباید کارشون رو درست انجام بدند که هر گندی که بالا میارند با فرافکنی به جای جواب دادن گردن دولت قبل میندازند یا خودشونو با اون مقایسه می کنند و میگن ما کمتر گند زدیم...
سه ساله مملکت standby شده ....
به امید ظهور ....
انقلابي
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
سلام درجواب اين برادرگرامي اگر منظورت از مردم مردم تهران بودن درست نه كل كشور كه بي دليل به مرد م كوفه شبيه نيستيد فكر و خط مشي شما ليبرال وغير انقلابي است نگاه شما به بيرون ونگاه مصرفي وراحت طلبي ونه نگاه جهادي توليد داخلي ..كشوري با اين همه سرمايه وامكانات خداداي ومهمتر نيروي كارامد داخلي مسئولين تن پرور وراحت طلبي داره كه اقازادههاشون توي قراردادهاي پرسود وكلان كه عمدتا با فساد واختلاس همراه ومردم ازان بي اطلاعند شركت دارند اينكه مردم نخاهند امريكايي ويا هر اجنبي ديگه از سايت هاي هسته اي ديدن نكنن توقع زياديه پس براچي انقلاب كرديم حق وباطل با هم جمع نميشه
سید جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
شما و مردمی که به این دوستان رای دادند هم ،منتظر بمانید تا در چند سال آینده اثرات مخرب به همراه افساد تمام زیر ساختهای جمهوری اسلامی رو ببینید.دور نیست زمانی که دوستان حکومتدارتان قانون کاپیتولاسیون رو در کشور تصویب کنند.بله ما توان دیدن این هم ذلت را نداریم. قرآن کریم چه خوب در سوره بقره مورد شما فرموده:
وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لاَ تُفْسِدُواْ فِي الأَرْضِ قَالُواْ إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ (11) أَلا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَـكِن لاَّ يَشْعُرُونَ (12) وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ آمِنُواْ كَمَا آمَنَ النَّاسُ قَالُواْ أَنُؤْمِنُ كَمَا آمَنَ السُّفَهَاء أَلا إِنَّهُمْ هُمُ السُّفَهَاء وَلَـكِن لاَّ يَعْلَمُونَ (13) امید است به راه راست هدایت شوید البته قبل از اینکه مملکت رو به گند بکشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
سلام. آقا من همینم که بالای همه جواب دادم به این کامنت. اشتباه کردم و حرف بدی زدم. باید رقیبو تحمل کرد و به هر حال رای مردمه. میزان رای ملت است و تا وقتی توسط ارکان نظام حکم محارب بهشون داده نشده نمیشه گفت از دایره ی انقلاب مثل کمونیستا خارج شدن.
امیرزرین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
مگه ما حق داریم حرف بزنیم در مورد کشورمون ... سگ های آمریکایی حق بیشتری دارند که در مورد کشور نظر بدن ... اصلا یه نفر غیر از رهبر تو این مملکت هست که بیاد به مردم جواب بده ؟؟؟ اگر مردم هم ایستادند به خاطر رهبریه وگرنه دل و دماغ حرف زدن در مورد یه مشت لم پهن فاسد رو دیگه نداریم و زبونمون مو درآورد ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
کجای قانون اساسی اومده کسی که با اسرائیل مذاکره کرده تو دادگاه هم جرمش ثابت شده حق داره تو مملکت مسئول باشه؟
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
پیشنهاد میکنم از خبرنگارانی با چشمهای روشن (به خصوص آبی) برای پوشش این مراسمها استفاده بشه!
ارسال نظرات
آخرین اخبار