۲۵ متولی «حجاب و عفاف» دقیقاً کجا هستند؟/ مک‌دونالدی شدن حجاب!
گزارش/ 
نیروی انتظامی با فعالیت‌ها، مانورها و حضور گسترده‌ای که در زمینه «قانون عفاف و حجاب» داشته، فقط به وظایفش عمل کرده است؛ روزی را تصور کنید که وزارت ارشاد نیز به اندازه این دستگاه به وظایفش عمل کند!
تعداد نظرات: ۲۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
سردار در شهر ما ماموران شما فقط موظب هستن تااتوی لباشات آشیب نبیند و ماموران ونیروهای خزب الهی که احتمالاً قصد امر به معروف را داشته باشند را سریعاً باز داشت میکنند یعنی سگ آزاد است و زنجیر گردن سنگ است بروید ماموریت خود را انجام دهید آنوقت نگوئید ما تنها هستیم با این روش قطعا تنهای تنها هستید
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
سلام 25 متولی کار فرهنگی هم کار فرهنگی غربی انجام میدهند بیکار نیستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
سپاس هموطن خوب گفتی فی المثل همین رسانه ی ملّی صدا و سیما تمام زحمات عزیزان زحمت کش نیروی انتظامی رو با مجوز دادن به هر فیلمی که هنرپیشه های بی حجاب (کلا بدحجاب نداریم ) در طول و عرض فیلم خودی از خود نشون میدن، به باد فنا میده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
خود شما هر وقت تونستید کلمه ی حجاب رو تو قرآن به بقیه نشون بدید اون وقت ازتون پذیرفته میشه که حجاب چیز خوبیه...به عنوان یه آدم دین مدار که موافق حجابه عرض میکنم. وقتی نفوذ شیطان از طریق بی حجابی و عدم ستر زینتو برای کسی شرح نمیدید معلومه کسی هم نمیپذیره.
الف رسول پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
شما هم تا وقتی اسم امام زمان (علیه السلام) رو از قرآن و خبر ظهورشو با آیه و ادله بیان کردید دم از امام زمان و ظهورش و اسلام حرف بزنید همه ی مطالب قرآن را که صریحا نگفته اند قرآن آیه31سوره ی نور، قرآن آیه 59 سوره ی احزاب؛ هم صریحا و هم با کنایه بیان کرده بهتره برا فهم دقیق این آیات تفسیر المیزان، نمونه و نور پیرامون این آیات رو هم مطالعه بفرمایی صد درصد نیتت حاصل میشه لیکن اگه قصدت غیر از سوال بوده باشه همان قضیه آیه قرآنی است که اگر به کافران هزار آیه و نشانه بیاوری ایمان نخواهند آورد. میدونی چرا شاید منافعی از این رهگذر حاصل برخی ها میشه که مصرانه بر این هستند که بدحجابی رو در جامعه ترویج بدن. و من الله توفیق
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
وقتی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بیاد برا پر کردن وقت پخش تلویزیون و وقت باارزش مردم از رسانه های غربی الگو برداری کنه ، مثلا بیاد آشپزی رو با خانم و آقا بعنوان یه مسابقه خیلی راحت بانامحرم ترویج بده و با هم بگن و بخندن ، وضعیت بدتر از اینم خواهد شد .
کلاً بگم که مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرد ها بی غیرت شدن . به یه نامحرم چه که بیاد از دستپخت خانم من تعریف و تمجید کنه !!!!
همه خواب تشریف دارن با عرض معذرت ..... یاحق
امیرزرین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
کاش بحث فقط اینها بود ... اینقدر غیرت ندارند که آشپز ایرانی بیارن میرن یه انگلیسی و آمریکایی رو میارن که آشپزی شون رو تایید کنه . مسخره کردند با این برنامه های مستهجنشون . هرکدوم از تبلیغات رو که میبینی و بعد تبلیغات مستهجن امریکایی و انگلیسی و حتی روسی رو میبینی متوجه میشی که مو به مو تصاویر و صحنه ها همش همینه ولی فقط روسری و چادر دارند و ایرانیزه شدند . از طرف دیگه مشکل از بچه حزب اللهیا هم هست چرا کسانی که عمدتا اعتقادی به ولایت فقیه ندارند اونها توی ارشاد و توی رسانه و فرهنگ هستند و بچه حزب اللهی نیست توی رسانه ؟ همشون میخوان دنیا رو بگیرن ولی وقتی بهشون بیایی بگی شبکه سازی رسانه ای کنید بلد نیستند و حتی زحمت نمیدن به خودشون که برن یاد بگیرن . الان که خداروشکر همه گوشی هوشمند دارند .
الف رسول پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
آقا محمّد از اینکه موشکافانه و در مسیر انتقاد دلسوزانه چنین دیدگاهی رو بیان کردید بسیار سپاسگزارم دقیقا صدا و سیما همان طور که توانست انقلاب را در دل مردم استوار کند متاسفانه در جهتی منفی ضد ارزش ها را در خطوط رسانه ی ملی ترویج میدهد سکوت علما و روحانیون در این موارد پذیرفتنی نیست بغیر از واکنش جناب آیت االه مکارم شیرازی که انصافا به جا و قابل تقدیر بود.
ف کرمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
در تایید صحبت های آقا محمد بگم که شوهر من خیلی غیرت دارن و خیلی بدش میاد یه نامحرم از دستپخت من تعریف و تمجید کنه ... دوست دارم آقا محمد واقعاً گل گفتی ، احست به این غیرت دینی و ایرانی ... البته محمد آقا همسرمه الان پیش هم نشستیم
امیرزرین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
مشکل از متون دانشگاهی و حوزویست.باید فقه شیعه درمعماری ودرجامعه وبانک و...شناسانده شودومتونش نوشته شود و عملیاتی شود.هرچیزکشوروقتی لیبرالیست و متولیان کتاب و کتابشناسی به سمت اسلامی کردن کشور نمیروند نیروی انتظامی مجبور است دست اخر بیاید وسط.قوه قضاییه ونیروی انتظامی بایدبسیاری ازاسناد رامنتشرکنندوبه مردم نشان دهندکه بزه کاری هاعامل عمده اش از دل همین بدحجابی ولاقیدی نسبت به دین بوجودمیاید.مردم ایران حتی بدترینشان هم پندپذیرندواین خوی مردم ایران است که پندواندرزوقصه رابهتردرک میکنند.بایددلیل محکم ارائه دهندوالاوزارت فرهنگ و متولیان فرهنگ در کشورهرفیلم و اثر نمایشی را با روسری کردن سرزنان و ریش گذاشتن دارند نمایش میدهند .
ناشناس
Germany
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
آیت الله علم الهدی: "فساد اقتصادی و فساد اخلاقی، یک رابطه دوسویه دارد، هم فساد اخلاقی علت برای فساد اقتصادی است و هم معلول فساد اقتصادی هست؛ انسان‌هایی که در جریان توسعه ثروت و قدرت به دنبال فساد اقتصادی هستند، نقطه مصرف درآمد و سود کلان اقتصادی با فساد درآمده‌شان، عرصه لذت بردن، شهوت‌رانی کردن، عیاشی داشتن و تولید فساد اخلاقی هست."
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
البته ای کاش به این هم اشاره می کردید که نیروی انتظامی هم با برخی از برخوردهای به شدت زشت و توهین آمیزش با بدحجابان، نه تنها اون اشخاص رو نسبت به حجاب بدبین تر از همیشه میکنه بلکه مابقی افراد جامعه هم با دیدن ویدیوهای نحوه ی برخورد نیروی انتظامی، هم نسبت به حجاب و هم نسبت به عملکرد جمهوری اسلامی عزیز بدبین میشن . . .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
من به عنوان دختر ایرونی با هر پوششی بخوام میام بیرون.اصولا این که خیابانها پر از زیبایی دختران باشد اشکالی داره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
وقتی شما با هر پوششی در خیابان حاضر شوی پسران و مردان جامعه هم میل و رغبتشان از همسران خود کم میشود
رعایت حجاب یک موضوع عقلانی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
من یک روسیاهم اول به خودم میگم بعد شما مطمئن باش روزی که داخل قبر بزارند ما ها و شما ها رو اونجا هم میتونی هر کاری بکنی هر جور دوست داری بگردی مطمئن باش نه و اگر در اینه یک نگاهی به قیافه خودت بکنی متوجه میشی که سر تا پات پر از غرور و تکبر است
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
بعید میدونم که راست میگید ... اما اگه واقعا راست میگید لطفاً به یک مشاور مومن و مذهبی مراجعه کنید .. هم برا دنیاتون مفیده و هم برا آخرت ... زیبایی به حجب و حیا است نه به برهنگی و بی بندباری
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
اصولا این زیبایی هایی که میفرمایید یا بی صاحبند یا اگه با صاحبند غیرت صاحبشون خواب رفته ، چرا؟ چون میزارن همه از این زیبایی بهره ببرند!
در کل این صاحبان همونایین که فرق ماشین شخصی رو با اتوبوس نمیفهمن!
پسرک
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
ایرادش اینه که فردا چندنفر دنبالتون میان و هزار و یک داستان واستون درست میشه... ایرادش اونجاست
S.M.Z
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
با سلام، شما به عنوان یک دختر ایرونی حق داری از تمام مزایا برخوردار باشی، هر کار دوست داری انجام بدی، هر سلیقه ای که بخوای داشته باشی، اما فقط تو خونت، نه تو اجتماع، چرا که اجتماع حق شما یک نفر نیست، و تمام مردم مالک این حق هستند. امنیت فقط این نیست که کسی به کشورت حمله نکنه بلکه امنیت دیگری به نام امنیت اجتماعی هست که بسیار مهم تر از امنیت نظامی است.
امیرزرین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
شماره ات چنده جیگر ... یه ده بیست تا پسر دم بخت داریم راست کار خودتن ... :)
الف رسول پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
برعکس منم یه دختر ایرونی فقط به این دلیل میگم که کار شما درست نیست اینکه از خدا و خشمش ترس دارم بدجور میترسم اینجا قانون به کنار، حرف و حدیث ملت به کنار، آینده به کنار، این ها در ظاهر زیبایی هستند که به قول قرآن شیطان زیبا جلوشون میده، بلکه خنجری بر اجتماع خودت، جامعه و اسلام است و بدتر از همه ناخشنودی خدا.
ali ahmad
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
بذحجاب مرتع دیدگان شهوت آلود مردان بیمار دل است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
شما خیلی...
مگه مملکت قانون نداره !
ارسال نظرات
آخرین اخبار