۲ میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه شده ایران به خانواده سربازهای آمریکا داده می‌شود
با حکم دیوان عالی آمریکا
دیوان عالی آمریکا اعلام کرد حدود دو میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه شده ایران باید به خانواده‌های قربانیان آمریکایی که در بمب گذاری سال ۱۹۸۳ در بیروت و دیگر حملات ادعایی منسوب به ایران کشته شدند، پرداخت شود.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
بسم الله النور ...سینه چاکان حمایت از آمریکا باید "داستان ادم و خرس " و آن پشه مزاحم را که در سوم ابتدایی کتاب قدیم خوانده بودند دوباره بازکنند و بخوانند.آری دوستی با خاله خرس سرانجامی جز نابودی نیست . در آن داستان خواندند که خرس درحالی که دوست آدمش زیر درخت بود و پشه ای او را می آزرد برای از بین بردن پشه ناگاه تخته سنگ بزرگی را برداشت و برای کشتن پشه ای که روی سر آدم نشسته بود پرتاب کرد که پشه را بکشد ... اما پشه فرار کرد و آدم کشته شد...آمریکا آن خرسه است .ادم برخی از همین ماها هستیم که بدمان نمی آید با امریکا دوست شویم و پشه هم آن قلقلکه است (گاهی پول . گاهی پست و گاهی سزراب راحتی ووو)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
بودجه نفله هاشون رو از ایران هزینه میکنند به به به این سیاست دولت تدبیر و امید. بده بخورن ملت شما اونقد سکوت میکنند که اونی که بایست بره یمن میره به طرف استکبار آمریکا. دمت گرم مشدسن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
اشکال از آمریکا نیست دمشون گرم که در باطل بودن خودشون کاملا راسخ و قوی عمل میکنند اما ما دارای یک قانون درست نیستیم که هر ادمی مسئول میشه کل سیاست کشور تغییر میکنه اخه چرا ما باید سربازان امریکایی را ازاد میکردیم حتما فشار دولت یا چرا باید تاسیسات هسته ای را بتن میکردیم حتما فشار دولت خاک بر سر هر مسئولی که اینقدر بی غیرت و وطن فروشه ,امریکایی بی شرف اموال خودمونو بلوکه کرده بعد ما سر بازاشونو ازاد میکنیم اینهمه تحقیر با ملت ایران و خون شهدا برای چه کم کاریه؟ امیدوارم اینقدر غیرت داشته باشه اقای ظریف و روحانی که استعفاء بدند البته این به یک شوخی بیشتر شبیه.
ارسال نظرات
آخرین اخبار