مردم چه نظری درباره «بادیگارد» دارند؟
گزارش میدانی از اکران بادیگارد؛
زوج جوانی که برای دیدن بادیگارد به سینما آمده اند، می گویند: کمتر پیش می آید به سینما بیاییم، اما تعطیلات نوروز فرصت خوبی برایمان ایجاد کرد تا با هم به تماشای این فیلم بنشینیم.
تعداد نظرات: ۷
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
احسنت، این فیلم واقعا خوب بود، به کوری چشم بعضیا که نمی خوان این فیلم دیده بشه فروشش میلیاردی شده و همه دارن میرن ببینن
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
نظرات رسول خوب خوب وعالی بود_ البته کارگردان به نوعی بعضی کارای جریان بسیجی را شاید نقد میکنه! اونجایی که با موتور دور ماشین سیاسیون رو میگیرن_ در در آخر باز مین خوردن یه موتور کارگردان اعتراض خودشو به هزینه سازی کارهای نسنجیده واظافی نشون میده_

میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
فیلم خوبی بود...فقط در بعضی جاها خانم زارعی به اقای پرستویی دست میزنن که این باعث شکستن قبح این کار در سینما خواهد شد...
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
نمیدونم چرا حاتمی کیا در فیلمهاش همیشه جا برای سوال باقی میزاره و در این فیلم حق رو به بازپرس میدم . در قسمتی از فیلم حاج حیدر خودش رو مقصر میدونه و در قسمتی بدون دلیل به بادیگارد سیاسی بودن معترض میشه و از اینکه جونشو بیخود برای اونا بخطر بندازه شاکی میشه ؟
محمد باقری
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
با بعضی مواضع اقای حاتمی کیا و اتهام زدن هایشان به افراد دیگر موافق نیستم. اما انصاف می باید داد که بادیگارد فیلمی با محتوا و بسیار خوش ساخت است. بادیگارد فیلمنامه قوی و بازی های بسیار خوب دارد مخصوصا اقای پرستویی که یکی از بهترین بازی هایشان را ارایه کرده اند. این فیلم نشان داد که حاتمی کیا هنوز هم در سطح بالای کارگردانی سینمای ایران قرار دارد. خوشبختانه مردم با هر عقیده و گرایش سیاسی از فیلم بادیگارد استقبال کرده اند و انتظار می رود فروش این فیلم بالاتر هم برود.
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
به نظرم در بعضی از صحنه ها آقای حاتمی کیا سعی داشتند چهره آقای پرستویی(حاج حیدر) را شبیه حاج قاسم نشان دهند . والسلام
اسماعیلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
لایک
ارسال نظرات
آخرین اخبار