تناقض به سبک زیباکلام و پیامکی که دانشجویان را شوکه کرد!
دانشگاه‌های گلستان در ۶ ماهه گذشته؛
نیمسال اول تحصیلی ۹۵ -۹۴ نیمسال پرماجرایی برای دانشگاه‌های استان گلستان بود که قشنگ‌ترین و تکان دهنده‌ترین آن احراز هویت شهید خوشنام بود.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
دانشجویی که سرش تو کتابه وتیوری تازه مسیر را انهم محدودو طبق انچه باید بداند میخاند چطور میتواند نظر بدهد
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
برای من وخیلی ها جالب بدانیم که این اقای زیبا کلام از کجا پیدایش شد و چه کسانی حامیان او هستند که براحتی هرچه میخواهد میگوید وهر چه میخواهد میکند و با هر شبکه ای مصاحبه میکند و هرجا که بخواهد سخنرانی میکند و.... ایا ایشان بلندگوی یک عده ای نیست که پشت این اقا مخفی شده و نظرات خود را ازطریق او بیان میکنند وضمنا مراقب او هستند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
دوست عزیز حرفهای اقای زیبا کلام که در این سایت امده است تحریف شده است
بهتر است تا سخنرانی ایشان را نشنیده اید قضاوت نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
تحریف؟! اینجوری هستیدا! یعنی انقد ضایع حرف می زنن سخنرانانتون که عین حرفاشون که هیچ فیلمشم براتون بذارن میگین فتوشاپه خخخ خب تغییر مسیر بدید انقد ضایع نشید دوست عزیز
زایر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
شهدا برای این نرفتند که صاحب حرم و بقعه شوند ! شهدا برای این رفتند که ما از نظر دین و اخلاق و دنیا اعتلا پیدا کنیم ! آیا امروز اینچنین است ؟ بعد از 37 سال کشوری داریم که اقتصاد آن ریشه در ربا دارد ! میلیونها جوان بیکار و علاف دارد ! رسوم غیر اسلامی و غیر فرهنگی مثل روابط نا مشروع و ازدواج سفید بیداد میکند ! بیکاری و فساد در بین جوانان به حد بحران رسیده ! ازدواج روز به روز کمتر و طلاق بیشتر میشود !و . . . . ! آیا این هست جواب خون شهدا ؟ لطفا بگذارید شهدا در همان کمنامی خود عند ربهم یرزقون باشند ! شما به فکر اصلاح خودتان باشید ! شهدا نیازی به حرم و گنبد و بارو ندارند ! شهدا اصلا نیازی به ما ندارند ! ما هستیم که نیازمندیم !
ارسال نظرات
آخرین اخبار