آب خلیج فارس و دریای عمان را به یزد و کرمان منتقل می‌کنیم
روحانی در جمع مردم یزد؛
رئیس جمهور با بیان اینکه ان‌شاء‌الله در سال‌های آینده پروژه‌هایی برای انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس به فلات مرکزی خواهیم داشت گفت: طبق بررسی‌ها ان‌شاء‌الله اولین استانی که آب از خلیج فارس به آن خواهد رسید استان یزد خواهد بود و ۴ هزار میلیارد تومان برای این طرح اختصاص دادیم.
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
آقای روحانی تو همین 2 سال 15000 واحد تولیدی تعطیل شده آمار بیکار شده ها رو از آمار اشتغال زایی خودتون بر فرض اینکه درست گفته باشید کم کنید ببینیم تهش چه چیزی میماند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
جناب حسن روحانی

یزد دیار بزرگان زیادی است


وقتی از سیدمحد خاتمی یاد میکنید و نام حضرت علامه مصباح در سخنان شما سانسور می شود، آدم احساس می کند دوست دارید رییس جمهور طیف خاصی باشید و اکثریت مردم را نادیده بگیرید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
عه؟!!!! فقط طرح آبرسانی احمدی نزاد از دریای مازندران به سمنان ایراد داشت پس؟
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
آب خلیج فارس و دریای عمان را به یزد و کرمان منتقل "می‌کنیم"
عجب اعتماد به نفسي
مطالعه اين طرح در سال 86 در دولت نهم شروع شروع شد و اگر در سال 92 بودجه اون قطع نميشد الان فاز 1 اون افتتاح شده بود
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
موندم جناب رییس جمهور دقیقا کجا داره سیر میکنه ؟؟؟؟
الان یکی به من بگه دقیقا بودجه این کار رو از کجا میخواد بیاره ؟؟؟؟
قبل از انقلاب آمریکا همچین طرحی رو داشت فقط هر کاری که میکرد بودجه اش رو نمیتونست تهیه کنه. دلیل این کارش هم این بود که میخواست یه صد سمت شوروی سابق بزنه که هروقت که خواست اون صد رو باز کنه یکی از شهر های شوروی سابق بره زیر آب.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
فقط حرف شعار و عده با با سه سال گذشته و عده ها ی قبلی چی شد
تازه مذاکره در باره هستهای کفایت نکرد حالا دنبال مذاکره در سایر مو ارد حقو ق بشر و مو شک ها و حمایت از مقاو مت را هم در دستو ر بر جام 2 و 3 و 4 قرار دهید !
جواد(هرمزگانیه مدافع رهبر و وطن)
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
آقای حسن فریدون من شما را روحانی نمیدانم چون روحانی نامی مقدس است...
و وای بر ما مارا چه شده است که هرمزگانی که هم خلیج فارس دارد و هم عمان هم نفت دارد و هم گاز هم گمرک دارد و هم صفا...ولی این استان زره ای آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفته و نخواهد گرفت...
به جای بردن آب به یزد و کرمان وظیفه سخت الهی وانقلابی خود را از آوردن آب شرب شمال به هرمزگان تشنه انجام دهید و به این مردم مظلوم بی صدایه این خطه برسید و بدانید که اگر انقلابی هست و استقلالی هست و عظمتی هست از پابرهنگان و مستضعفان و مظلومان است...
چرا زره ای به ظرافت و هوش و دقت رهبر نمینگرید...مگر نمیبینید در تعیین آقای رییسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی چقدر دقت و اهتمام در رسیدگی به مستضعفان و مستمندان دارد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
خدا خیرشان بدهد . اگر این کار را بکنند ، شاید بشود اب زاینده رود را که در اصل حق مردم استانهای چهار محال و اصفهان است را به صاحبانش برگردانند . اخر از زمان خاتمی اردکانی اب زاینده رود را از بالا دست با خطوط لوله قطور به یزد انتقال دادندو باعث خشکسالی و بدبختی ما اهالی چهار محال و اصفهان شدند. خدا پدرشان را بیامرزد اگر اب مارا به ما پس دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار