توهین استاد دانشگاه سیستان‌ و بلوچستان به ساحت رهبری + تصویر
یکی از اعضای هیأت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان اقدام به انتشار کاریکاتوری توهین‌آمیز نسبت به ساحت رهبر معظم انقلاب در شبکه اجتماعی تلگرام نموده است.
تعداد نظرات: ۵
غلامرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
با سلام و عرض ادب خدمت رهبر انقلاب اسلامي ايران و جهان آقا جان شما خودتونو ناراحت نكنيد اين يك فرد بي لياقت و بي همه چيز است كه خودشو فروخته و در اختيار دشمنان اسلام قرار داده اينجور فردها يك سگ ولگردند كه وقتي جيره شون تموم ميشه اينجوري خودنمايي ميكنند «« درود بر رهبر انقلاب حضرت امام خامنه اي »»
انقلابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
مرگ بر ضد ولایت فقیه
hhl
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
واقعا متاسفم برای این عزیزی که نظرش رو با توهین وفحاشی میگه و بعد هم درود بر رهبر میگه.گاهی وقتها دلم برای غریبی رهبرم میسوزه.هرکس کم میاره خودش رو به رهبر منتسب میکنه. من طمئنم که رهبری اصلا از این جور کارها راضی نیست اتفاق بیفته.این آقایی هم که این کار رو کرده هیچ قصد ومقصودی نداشته .فقط به عده ای نامحرم اعتماد کرده و استنباطش هم از این عکس توهین به رهبری نبوده.این آقایی هم که این کاررو کرده بسیار استاد فرهیخته و مورد احترامیست و کسی که توهین میکنه شخصیت خودش رو نشون داده وبس
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
و اکنون نوبخت وارد میشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
پست کردن جعلی با اسم دیگزان براحتی و با یک عکس ازصفحه در یک لحظه بسادگی قابل انجام هست . این شکل ادعا نمی تونه اتهام رو ثابت کنه !
ارسال نظرات
آخرین اخبار