بابک زنجانی: اگر خائن بودم در ایران سرمایه‌گذاری نمیکردم
بیست و پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده بابک زنجانی در شعبه ۱۵دادگاه انقلاب دقایقی پیش(ساعت۱۲:۰۰) به پایان رسید.
تعداد نظرات: ۷
باراباس
Germany
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
هیچی مررررررررررردک پس خائن به کی میگن په . الان هرکی تا میاد یه حرف درستی بزنه میگنش برید افتضاهات تو رو جمع کنه . یارو زدی آبرو مملکتو بردی بعد میگی خائن نیستی . اگر موندی و سرمایه گذاری کردی برا دزدی بشترت بوده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
اگر کسی از شما باج بخواد ندی بیندازنت تو چاه و دیگران بگوین کور بودی چاه را ندیدی چی میگی ؟!!! شطرنج بازی کردی؟! میفهمی بازی سیاسی چیه ؟ فاضل لاریجانی را میشناسی؟!
باراباس
Germany
۰۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
از نظر من دزد دزده حالا هر کی می خواد باشه از هر جناح و طیفی که هست . این مملکت همه جوره پای انقلاب و آرمان هاش بوده و هستن خوب چرا باید یه سری بیانو بیوفتن به لفت و لیس . امام خمینی میگفت منم اگر مشکل داشته باشم مردم کنارش بزنن . نباید اجازه بدن یه عده دزد بیاد و حیثیت نظام جلو این مردم که همه جوره وفادار انقلاب اند ببرن . باید نظارت بیشتر و حساس تر باشه و هرکی هم خطا کرد اعدامش کنن تا درس عبرتی باشه برای سایرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
از همان روز اول بارها گفتم که وجوه شرکت HK در بانک مالزی به دلیل وجود تحریم‌ها قابل انتقال نیست.

قابل توجه آنها که دم می زنند تحریم ها برداشته شده است

===
عجب امینی! جناب شما مثل زالو خون این مملکت را می مکیدید (دلتون به حال مردم و نظام می سوخت؟)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
خائن ودزد وجنایت کار در لباس وطن پرستی وملت دوستی **یعنی همان گرگ در لباس میش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
عزیز من ساده نباش خائن کسیه که از بابک زنجانی و مرتضوی باج خواست و ندادند پاشون به اینجا کشیده وگرنه بدتر از کرسنتها اتفاق می افته کسی صداش در نمیاد و از دادگاه هم خبری نیست
جواد4233
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
طبق توضيحات آقاي بابك زنجاني ايشان از ملكت دزدي نكرده و آن زمان كه تحريم ها بيشتر بود توانست نفت را به خوبي به فروش برساند
اما متاسفانه مسائل سياسي و براي مخفي كردن خرابكاريهاي برخي مسئولين دولت فعلي ، بابك زنجاني را دستگر كردند تا گندش در نياد.
ايشان بارها گفته دزدي نكردم و بدهي به وزارت نفت را ميدهم.
اگر بابك زنجاني هم بخواد بره خارج از كشور پليس ايران با پليس اينترپل هماهنگ شوند و دنبال اين آقا بروند و مطالبات وزارت نفت را بگيرند.
بعد از روي كار آمدن دولت روحاني و به قدرت رسيدنشان متاسفانه از جايگاهشان سوء استفاده كردند و برخي آدمهاي بزرگ و خوب احمدي نژاد را زندان كردند. به ظاهر كلاه سر دولت گذاشته بودند و يكي مثل زنجاني تحريم ها را دور زد و نفت را با بهترين قيمت فروخت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار