تمجید یک مسئول فرهنگی از یک کانال تلگرامی و انتقاد شدید از رسانه ملی
رییس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: صداوسیما بزرگ‌ترین آسیب اجتماعی ایران است به طوریکه اگر مردم از آن استفاده نکرده و به طور کلی آن را خاموش و حذف کنند هیچ اتفاق منفی برای آنها نمی‌افتد.
تعداد نظرات: ۵
a1!4
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
موفقیت و استقبال مردم از "شهرزاد" این میتواند حاصل برنامه ریزی تیمی عده ای برای کهنه و فشل جلوه دادن صدا و سیما باشد چرا که در صدا و سیما در اقدامی بی سابقه در فاصله ی بین پخش درحاشیه2 و پشت صحنه پیام بازرگانی پخش میشود (که لازم به ذکر نیست که دکمه mute روی کنترل تلوزیون برای ساکت کردن تبلیغات مزخرف تعبیه شده تا بیننده به خاطر تعویض کانال ادامه برنامه را از دست ندهد) اما درشبکه نمایش خانگی چنین مشکلی نیست.
a1!4
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
«مدیریت رسانه‌ای کشور همواره بر پایه مصلحت بوده نه نیاز عمومی» مصلحت که چیز خوبیست نیاز عمومی هم که میتواند کاملا کاذب باشد حتما منظور پنهان کاری بوده که با آن کاملا موافقم.
a1!4
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
«در چنین شرایطی باید بگوییم که دلالی هنوز هم در ایران رواج دارد به طوریکه برای مثال در حال حاضر تمام برندهای خارجی در ایران وجود دارند اما هیچ کدام نماینده واقعی و رسمی ندارند پس تمام حق مصرف‌کننده اعم از گارانتی و غیره از بین رفته اما قیمت حتی به مراتب بالاتر از قیمت حقیقی آن کالا است، دلالی در سایر سطوح زندگی ایرانی نیز نفوذ کرده است.» اینکه بعضی ها از آب گلالود ماهی میگیرند را مبهم توصیف کنیم هیچ شفاف سازی حاصل نمی شود.
a1!4
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
«برای مثال رسانه‌ای چون یوتیوب که شبکه عکس محور و خبری است و برای دیدن مطالب خاص آن باید حتما فرد از لحاظ سنی تایید شود و یا فیس‌بوک که شبکه‌ای است که عمدتا افراد با شخصیت واقعی و حقیقی خود در آن حضور دارند و خیلی هنر می‌خواهد که به دروغ خود را در این شبکه ثابت کنند که در کشور توسط کاربران ایرانی استفاده می‌شود اما به علت محدودیت استفاده از چنین شبکه‌هایی ما همواره متحمل آسیب‌های آنها هستیم.» 1-یوتیوب شبکه عکس محور؟؟؟؟؟ 2-علت آسیب های یوتیوب یا فیسبوک محدودیت استفاده از چنین شبکه‌هایی است؟؟؟؟؟؟ یعنی اگر از فردا یوتیوب و فیسبوک رفع فیلتر بشن هیچکس برای دیدن عکس و فیلم بد سراغشون نمیره؟؟؟؟؟؟ یعنی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟
a1!4
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
«وی ادامه داد: برای مثال "دکارت" کتابی به نام «تعاملات دکارت» دارد که دو بار در ایران ترجمه شده است و زمانی که محمدعلی فروغی قصد داشت این کتاب را ترجمه کند در ابتدا فقط 150 صفحه برای آن مقدمه نوشت اما پس از آن به این نتیجه رسید که این مقدمه برای شناخت درست مخاطب کافی نبوده و فلسفه قبل و بعد دکارت را نیز به آن اضافه کرد و به این ترتیب این کتاب به شکلی درست و موجه منتشر شد که موجب شکل‌گیری علم در حوزه مربوطه این کتاب در خواننده می‌شود.» وای به حال ما که الگوی نویسنده های ما محمدعلی فروغی ملعون قرار بگیرد.
ارسال نظرات