‫ قطع رابطه ایران و عربستان به کری چه مربوط است؟
دیانی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:
قائم مقائم دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: چرا وزیر امور خارجه کشورمان ورود این جنایتکار بزرگ را اجازه می دهد و به گفتگوی تلفنی با آن می پردازد؟
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
درود بر فرزندان غیور و شجاع انقلاب
فلانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
آقای وزیر خارجه دولت مثلا تدبیر و امید ! مثل اینکه شما هنوز نفهمیدید این مردک 3 میلیارد پول گرفته تا نظام مقدس و عزیز جمهوری اسلامی ایران رو بر اندازی کنه ؟ مثل اینکه هنوز خبرش رو نشنیدید ؟ مثل اینکه هنوز نفهمدید که کنگره هم این موضوع رو تصویب کرده و کری رو تایید کرده برای اینکار و مبلغ 3 میلیارد دلار هم تهیه دیده ؟ آقا محمد جواد خان بنده فکر میکردم شما خواب هستی و با تذکر بیدار میشی ! الان فهمیدم خواب نیستی ! بلکه خودت رو زدی به خواب ! خواب های خوب ببینی انشالا.
حسین
United States of America
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
به قول مقام عظمای ولایت که فرمودند : بنده از سیاستمداران جهان اسلام ناامید شده ام ؛ همین موضوع است ؛ چراکه سیاستمداران و دولتمردان ایران اسلامی ما نیز در تشخیص و دشمن شناسی دچار اشتباه و تردیدند و با توجه به عدم حرف شنوی از مقام عظمای ولایت ، اینچنین وامانده و دوست و دشمن را اشتباه گرفته و بجای شور در جهان اسلام و بیان حقایق کتمان شده ، به شور با دشمنان کمر بسته اسلام و مسلمین و انسانیت ، می پردازند؛ چرا که عمریست این افراد با این غربیان خو کرده و اقتضائات جهان اسلام را بدرستی درک نمی کنند....!
بت شکن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
خودشو مسخره کرده ؟ دلم تنگ شده برای یکی از فحش های احمدی نژاد به آمریکا .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
با این کدخدا بازی که راه انداختن نباید از این اقدامات متعجب شد.
من نمی دونم کی قراره از قانونی به نام استیضاح استفاده بشه ؟ دیگه چه کار باید ایشون انجام بدن که مستحق استیضاح باشن؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار