پول مردم از بین رفت؛ چه کسی پاسخگوست؟
از گوشه کنار نشریات دانشجویی؛
دی ماه ۹۲ تا مهر ماه ۹۴، در عرض حدود ۲۲ ماه به دلیل اجرای این سیاست‌های اشتباه، ۱۸۰ هزار میلیارد تومان سرمایه مردم در بورس کشور از بین رفته است؛ و نیز ۴ نفر از وزرای کابینه‌ی دولت یازدهم نامه‌ای به رئیس جمهور محترم نوشته و این بحران را تذکر داده‌اند. ضرر ۱۸۰ هزار میلیاردی بورس، یک فاجعه‌ی تاریخی است. حال چه کسی پاسخگوی این فاجعه است؛ که حاصل اجرای سیاست‌های منحط لیبرالی است.
تعداد نظرات: ۴
علی اصغر سهرابفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
بنام خداوند یکتا
با احترام ، اگر شما واقعا گروه دانشگاهی هستید باید بدانید اقتصاد نه تنها مقاومتی نیست بلکه نیاز به مدیریت و برنامه ریزی دقیق برای تولید و شناخت فرصتها دارد باید گفت در ایران 2 چیز دارای احترام و توجه نیست 1-علم 2- زمان و در ایران نه علم اقتصاد و نه زمان هیچگونه مفهومی ندارد در صورتی که جل بیش از 30% مشکلات اقتصادی کمتر از 3سال زمان نیاز دارد اما با روش های اشتباه دولت 30سال دیگر نیز قابل جبران نخواهد بود.
هموطن ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
من نمیدانم چرا همه سعی دارند سنگینی اختلاس بر دوش مردم را نادیده بگیرند؟آیا میخواهند به ما بگویند اختلاس کردند به شما مربوط نیست؟ آقا جان هر مبحثی باید در جای خودش مطرح شود نه اینکه پرداختن به یک مطلب مساوی با از یاد بردن درد دیگر باشد.بحث افت ارزش سهام بورس به اختلاس بی ربط نیست. ای بسا اگر پول در جامعه بچرخد چرخه تولید کنندکان هم لنگ نمیشود و در نتیجه عملکرد بورس هم بهتر از این می بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
دوستمون گفت 2 چیز تو مملکت ما انجام نمیشود یک مورد باید بهش اضافه کند ان هم سوراخ قوانین است راه فرار اختلاس کننده ها از همین سوراخ قوانین است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
ان شاالله الباقی بورس هم با کله به زمین میخورد
ارسال نظرات
آخرین اخبار