امیدی که خیلی زود رنگ باخت/ ناتو پشت ترکیه نایستاد!
گزارش/
به دنبال حمله ترکیه به یک جنگنده روس و ساقط کردن آن، مقامات این کشور در یکی از نخستین موضع‌گیری‌ها هشدار دادند که «ناتو» از ترکیه در برابر روسیه دفاع خواهد کرد. اما این آرزو خیلی زود رنگ باخت ...
تعداد نظرات: ۹
:D
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
به قول معروف ... خوردی هستشو تف کن !
زمستون سردی رو براتون آرزومندیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
عمو زنگنه مگه مرده خودش بایک قرار دادبرجام گونه گاز کشی میکنه داعش نباشه زنگنه که هست تازه ظریف ... از اقدامات ترکیه در جهت همکاری امنیتی استقبال کرد چه شود همکاری امنیتی با ترکیه(داعش)
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
عمو زنگنه هم دل خوشی از عملکرد ترکیه ندارد ولو اینکه شاید این را علنا" بیان نکند. البته ترکیه یک کشور همسایه ایران است و به یمن ایران توانسته است تا اقتصاد خراب خود را در طول سی سال گذشته تقویت و به نحوی که بتواند به کمک اقتصاد قوی خود تولیدات زیادی را روانه بازار های منطقه و خصوصا ایران نماید. البته در این قضیه تحریمها ترکیه با وجود بحران اقتصادی داخلی خود، منافع عظیمی را از ایران ببرد. ... در هر حال ترکیه اندکی باد کرده بود و باید بادش خالی میگشت.
سیدجعفرکاظمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
این که هر کشوری به انتظارپشتیبانی ناتو "یا هرائتلاف دیگر "غلط گنده ترازدهانش بکند آخرش میشود این . اردوغان به غلط کردن افتاده وآخرش هم مجبور میشودرسما عذرخواهی کند .
ناشناس
Germany
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
دوست عزيز بهتر است در انتخاب كلمات دقت بيشتري داشته باشيم.
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
سگان از ناتوانی مهربانند.ترکیه خود داعش است.
نعیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
اینقد این بیچاره رجب ونلرزونیدبچه گی کرده مال دزدی خریده دزدو برده خونه اش پسرش هم گول خوره ناتوپشتشو خالی کرده زمستون درپیش ازماگفتن آقاپوتین باورکن به روح پدرش فکرنمیکردسوخو واقعی فکرکرد اسباب بازی فکرنمیکردمال شماست یک سوخوبکن توحلقش دلت خنک بشه فدات شم تمومش کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
ترکیه خیلی ناشی گری کرد اما روسیه با زیرکی تمام برخورد کرد. ترکیه میخواست روسیه را وارد جنگ نظامی با ناتو و غرب بکند اما نه آنها تمایل به جنگ با روسیه دارند و تقویت داعش نیز برای آنها خطرناک است. روسیه نیز به هیچ عنوان وارد جنگ مستقیم با ترکیه نشد بلکه یک جنگ اقتصادی را به ترکیه تحمیل کرد و از سوی دیگر چند هشدار نظامی هم به ترکیه داد.
ناشناس
United States of America
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
روسیه هم هیچ غلطی نمیتونه بکنه/
ارسال نظرات
آخرین اخبار