غربت بقیع گونه شهدای گمنام مینودشت در سایه بی اعتنایی مدعیان!+تصاویر
ما در حالی شاهد بی احترامی های ناخواسته به شهیدانی آن هم برای حفظ زمین هستیم که همین شهیدان برای حفظ خاک این سرزمین جان خود را از دست دادند تا آرمان هایمان جان بگیرد، شهیدانی که به دشمن زمین ندادند و کشور را ساختد و حالا با گذشت زمان امروزی ها هم زمین نمی دهند.
تعداد نظرات: ۵
موسی جاهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
اینجا نزدیک دانشگاه ماست. انصافا عجب جای خوبی دفن شدن.
ولی یکی نیست به صاحب زمینه بگه دنیا رو ولش آخرتت رو بچسب که شهدا دستتو بگیرن.
این عزیزای دل ما غریب هستن مثل امام رضا. تورو به حق همون امام رضا به حق همون امام حسینی که براش سینه میزنی و اشک میریزی کوتاه بیا.
تو بقیه گنبد و گلدسته اهل بیت رو خراب کردن . شما کار اونارو تکرار نکن عزیزدل
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
هر چه داریم از شهداست ...
حرفی که سر زبان همه مسئولین ماست...
اما انگار کارمندان شهرداری فراموش کرده اند که داربست موجود در تپه نور الشهدا با همکاری بی دریغ و مناسب حاج آقای امینی ریاست دانشگاه آزاد و پیگیری دانشجویان بسیجی ایجاد شد تا سقفی برای زائران شهدا و مراسمات کوچک اما تاثیرگذار باشد.
انگار کارمندان شهرداری فراموش کرده اند که چقدر همین بسیجی ها رفتند و رفتند و رفتند و خواستند و خواستند تا پس از چند ماه پیگیری، شهرداری لطف کرد و فقط تکه هایی از حلبی های سوراخ سوراخ مستعمل خود را در محل شهدای گمنام نصب کرد، البته که چون مستعمل بود و ارزش گذاری کارمندانش همینقدر بود و بخشی از داربست پوشش داده نشد که در عکس هم مشهود است.
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
بله، کارمندان شهرداری فراموش کرده اند که خاک کیسه های فعلی را خود شهرداري به تپه انتقال داد و لازم است بدانند :
طرح کامل و البته موقت آن که قبلا به فرمانداری و چند تن از اعضای هیئت امنای شهدای گمنام داده شده بود، به لطف و همکاری بی دریغ و شبانه روزی مسئولین، حمایت نشد و علیرغم ارائه طرح در جلسات متعدد، جز بی توجهی حاصلی نداشت که ناقص ماند و دلسردی بسیجیان را در پی داشت، هر چند از اول هم امیدی به مسئولین نبود و هر چیز موقتی، موقت است.
... فراموش کرده اند که همان کیسه های خاکی باعث شده است که محل نشستن زائران شهدا برای برگزاری مراسمات و البته عکس های یادگاری مسئولین در هفته دفاع مقدس و ... هموار باشد و شیب 100 درصد نداشته باشد.
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
راستی کارمندان شهرداری چند بار حین کار بسیجیان دانشجو و دیگر دلسوختگان شهدا که در سرما و گرما و جمعه ها و تعطیلی شان زحمت کشیدند ، به آنان سر زدند? تا خداقوتي بگویند و نظرات مفيدشان را همانجا بگویند نه الان!!!
نسیم اسدی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
اینجا باید بگم :
باز
بوی باورم
خاکستریست
ارسال نظرات
آخرین اخبار