زنگ خطر زاکانی از اجرای برجام
زاکانی در بین طلاب و دانشجویان قم گفت: طبق گزارشات و بررسی ما با برجام سیستم دفاعی و امنیتی ما قطعاً آسیب جدی می بیند. درباره تحریم ها آنچه رهبر انقلاب گفته‌اند اصلاً عملی نشده است.
تعداد نظرات: ۱۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
اقای زاکانی بیا توتلویزیون برا مردم شفاف صحبت کن نترس حقیقت رابگو که فردای قیامت جلومردم وشهدا شرمنده نباشی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
آقای زاکانی عزیز می دانید که این کشورها چرا لشکرکشی کرده بودند ، بنده حقیر که به قول شما هیچ اطلاعات فنی و دیگر مسائلی که در این کشور فقط شما دارید ، ندارم به شما می گویم : چون آنها می خواستند با نماینده ما مردم ایران ، فرد مورد حمایت و تائید رهبری ، یکه تاز سیاست در دنیا ، مرد صبر و استقامت ، فردی شجاع و متدین و انقلابی ، سردار دیپلماسی یعنی جناب آقای دکتر ظریف به مذاکره با آنها آمده بود چون آنها این مطلب را از کتابهای ابتدایی دوران گذشته خوانده بودند که می گوید آن مرد آمد ، سرباز ولایت ، حامی ملت آمد ، مخالف جنگ و دربدری آمد ، عاشق رهبری و تابع رهبری آمد لذا از همان فرد می ترسیدند ، البته شما نیز از این همه قدرت و ابهت و ایثار و شجاعت و.... ایشان می ترسید .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
ترس!
ترس از یک نفر!
به گفته خودتون اگر از یک نفر ما اینقدر می ترسیدن که اومدن پای میز مذاکره و برجام به خورد مون دادن ببین از هشتاد میلیون نفرمون چقدر می ترسیدن که جرات نکنن که بخوان به کشورمون چپ نگاه کنن چه برسه که بخوان با ما بجنگن و ما رو دربدر کنن.
بیاین بجای موضع گیریهای این چنینی برای یک نفر ، یک گروه ، یک حزب و یک جناه ، کل ایران و ببینیم ، منافع مون و ببینیم ، و اگر کسی از گروه و جناح و حزب ما نبود ولی حرف مستدلی میزد بپذیریم و جبهه الکی در مقابلش نگیریم.
محمد
-
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
عزیزم نتیجه دو سال مذاکرات این سررررردار دیپلماسی ! چی شد؟ کشور از چاله در اومد افتاد توی چاه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
در مورد بنی صدر هم از این حرف ها زیاد میزدند که جنگ شد به خدا پناه ببر از شیطان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
به جای این جو سازی ها عین آدم و مستند به متن شاهکار برجام بیا بگو دقیقا چه کار مهمی ایشون انجام داده؟
علی از شاهرود
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
بله آن مرد آمد اما غیرتش را جاگذاشت و امد آن مرد امد اما شجاعتش را با خودش نیاورد .آن مرد امد ولی نشانی از مردانگی با خود نداشت .تو راست میگی علی جان
کمال
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
چه استدلال دندان شکنی؟!!! به این می گن شعارزدگی داداش!! شما که به قول خودت اطلاعات فنی هم نداری، حداقل شعار نده! همان دولتی ها با این همه قمپز در کردن هایشان برای هفت پشت ملت بسه! اوضاع اقتصادی به این خرابیه، می گه از رکود رد شدیم!
حسن خان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
همی گویم و گفته ام بارها، کسی که خودش را به خواب زده بیدار نمی شود.
نگاه کنید به کشورهایی که با ام المؤمنین آمریکا رابطه داشتند چقدر پیشرفت کرده اند و ملت در دوران گل و بلبلی اند!!!!!!!!!!
jalal5092
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
سلام دوست عزیز من به عنوان یه دوست یه نکته ای رو می خواستم خدمت شما عرض کنم اونم اینکه عزیز جان جعل عناوین و انتصاب اون به غیر صاحب اون عنوان جرمه این عناوینی که شما نسبت دادی با توجه به اون چه که همه دیدن مربوط به آقای ظریف نیست بلکه مربوط به شخص دیگری هست که اتفاقا در همین جریان بررسی برجام خار چشم بود و مایه عصبانیت عده ای بود. در ضمن حتی اگه این عناوین هم به ایشون در کتابی نسبت داده شده بعید می دونم آمریکایی ها کتاب تخیلی بخوانند اون ها اومده بودند ببینند چطور یک نفر می تونه حاصل دست رنج و منفعت یک ملتی رو به باد بده
سبط
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
شجاعی که می گفت ایران به یک بمب امریکا بند است ؟ و.... لطفا دوست عزیز غیرت ایرانی بودنمان راخدشه دار نکن لفظ سردار راهم بگذار برای اهلش همان حقوقدان و.... برایشان زیبنده تر است؟؟؟؟؟؟؟؟
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
پیشنهادم اینه که به جای فرد ستایی و استفاده از بیانی احساسی با دلیل و سند متقن از فکر آدم ها دفاع کنیم.اون چیزی که برای ما ملاکه افرادو اسامی نیستن بلکه اندیشه ی اون هاست.
اولین و مهم ترین اندیشه ی مشترک میان ما اندیشه ی کتاب انسانیته.
آیات 138 و 139 سوره ی نساء : منافقان را خبر ده که یقینا برای آنان عذابی دردناک است. همان کسانی که کافران را به جای مومنان سرپرست و دوست خود می گیرند. آیا عزت و قدرت را نزد آنان می طلبند؟ یقینا همه ی عزت فقط نزد خداست.
آیه ی51 سوره ی مائده : ای اهل ایمان! یهود و نصاری را دوستان خود مگیرید، آنان سرپرستان و دوستان یکدیگرند و هرکس از شما یهود و نصاری را سرپرست و دوست خود گیرد از زمره ی آنان است. بی تردید خداوند گروه ستمکار را هدایت نمی کند.
شک ندارم شما، هم به شرافت ایرانی مون احترام میذاری هم به اندیشه ی جوانان شهیدمون.
مبانی فکری اون جوانها بوده که قابل دفاع ست و کار اون هارو ارزشمند کرده نه لزوما تحصیلات و ظاهر و مقامات دنیایی شون.
بنظرم میاد که اون جوانان احترام انگیز از همین کتاب انسان ساز مبانی فکریشونو گرفته باشن و درست و غلط های رفتارشونو تشخیص داده باشن.نمیدونم بنظر شماهم اینطوره؟
صالح
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
خداخیرتون بده اقای زاکانی توروخدانگذاریدتن به ظلت بدیم وحقایقوبه مجلس ورهبرعزیزمون بگید الان اگه نظرسنجی کنید بیش ازنوددرصدمخالف برجامن وتعداداندک ساده لوح موافق برجامن وخیلیا فهمیدن که مذاکره باامریکاهیچ چیزی روعوض نمیکنه وهمه چیزهایی که به دست اوردیم رو ازدست میدیم فقط نگذاریدپیش خداشرمنده بشیم وازشیطان کمک بخایم
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
آقای زاکانی !بنظرم اگر میتوانستید قبل از جمع بندی حرفی بزنید یا اظهاری کنید که برای فهم موضوع مفید باشد شما مدیون ومسئولید
مهدا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
آقای زاکانی اگر نمی ترسید که در قیامت لیوانی پر از خون را تعارفت کنند ،حقایق را به مردم نگو
ارسال نظرات
آخرین اخبار