کمالوندی: برجام درکنگره رد می‌شود/ امکان وتوی اوباما
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: احتمال رد برجام در کنگره آمریکا تا ۹۹ درصد محتمل و طبیعی است که رئیس جمهور آمریکا هم آن را وتو کند.
تعداد نظرات: ۵
مجید آقا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
بسم الله الرحمن الرحیم
آفتاب آمد دلیل آفتاب!! آن کسی که خود اطلاعات را دراختیار نمایندگان کنگره آمریکا گذارده است فرموده که : اگر با ما توافق نکنید دوباره احمدی نزادها در ایران حاکم خواهند شد و... یقینا تمامی دوستان آمریکایی و اسرائیلی خود ارا کاملا شیر فهم کرده است که این توافق نامه باید لنگ در هوا باشد تا در ایران به همه بگویند که : ما با زور و دگنک تاسیسات هسته ای کشور را نابود کردیم وگر نه آمریکائیها اصلا راضی به این کار نبودند!!یعنی راضی نبودند که تاسیسات هسته ای و دانشمندان هسته ای ما تعطیل شوند!! عجب صبری خدا دارد.این دولت با این همه دروغ و دست در دست آمریکا و اسرائیل به کجا می رود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
اگر انجام ندادن چي؟
به قول پسر عمه زا : خاك به سرمون ميشه،
مجید آقا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
هدف اصلی دولت ایران این است که این توافق نامه هیچوقت مورد تأیید آمریکائیها قرار نگیرد تا همیشه چماقی بر روی سر ملت ایران داشته باشد،چماق دروغین جنگ، چماق دروغین تحریم،چماق دروغین توسعه و پیشرفت واهی و خلاصه شیره مالیدن سر مردم و فراری دادن دانشمندان کشور و حکومت کردن عده ای جاهل و فاسد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
به نظر من برجام 99 درصد در کنگره آمریکا تصویب خواهد شد ولی اینکه مسئولین فکر کنند برجام در ‌آمریکا تصویب نمیشود باعث میشود ما 99 در صد ضرر کنیم.
چون پس از آنکه ما طرحی برای مقابله نداشته باشیم برگ برنده در دست أمریکا خواهد بود.
س
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
باید کنگره خیلی ( با عرض پوزش ) احمق باشند که لقمه ی به این بزرگی را از دست بدهند ( البته احمق هستند). اگر ریز و درشت توافق انجام شود فقط ملت ما هست که از زیان غیر جبران ناپذیری خواهند دید.
ارسال نظرات