موضوع باز طراحی اراک برای تبلیغات داخلی است/ آقای صالحی تحت تاثیر دیگر افراد است
عباسی در نشست تخصصی ابعاد فنی برجام:
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه امروز تقریبا همه چیز از جمله راکتور اراک را تعطیل کرده ایم گفت: البته در خصوص این راکتور سخن از بازطراحی است البته با این باز طراحی تکنولوژی آب سنگین را رها کرده و این که می گویند این راکتور را باز طراحی می کنیم تنها برای تبلیغات داخلی است.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
شیر مادرت حلالت باشه شیر مادرانتان حلالتان باشه ای کسانی که حرف حق رو میزنید حتی اگر به نفع تان نباشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
ای کاش ویدئو یا صوت برنامه رو برای دانلود قرار می دادید
salman
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
تنها راه جلوگيري از دودستگي در جامعه جمع شدن همه جناحها به حول محور رهبري نظام است. چقدر تيم مذاكره كننده خطوط قرمز رهبري را رعايت كرد ؟؟
سروش طبیعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
سلام.دوستان عزیز با تمام وجود به عنوان یک دانشجوی مسمان که حاظر به فدا کردن تمام وجود خود برای پیشرفت و تعالی این کشور هستم از شما عزیزان عاجزانه خواستار جلوگیری از کش مکش سیاسی در مملکت هستم که باعث شده که حتی دانشمندان مملکتمان هم به جان هم بیوفتند.این جا دیگر کسی یادی از ما مردم شهرستان نشین نمی کنند که ما امید هسته ای هستیم ما مردان هسته ای هستیم ما جوانان که با تحمل همه سختی ها که قسمت کوچکی از آن به علت تحریم بوده و بخش عمده آن به دست خودمان بوده که با حرافی ها و بی خردی ها باعث آن بوده ایم.ولی حال که رهبر مهربان ، دلسوز مان از ما میخواهد که یک پارچه شویم و دستان همدیگر را با دوستی بفشاریم و به آیات الهی عمل کرده تا کشوری آرمانی بسازیم چرا شما همچنان ساز ناسازگاری خود را کوک می کنید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار