اولین جلسه کمیته ۵نفره انتخاب رؤسای دانشگا‌ه‌ها برگزار شد
نخستین جلسه کمیته ۵ نفره انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها برای بررسی وضعیت سرپرستان دانشگاه‌ها امروز دردبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
تعداد نظرات: ۴
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
کاش با پیگیری شما وضعیت دو دانشگاهی که با توافق شبانه دو سرپرست غیرقانونی باهم ادغام شده اند روشن شود. دانشگاه علوم اقتصادی و دانشگاه خوارزمی که به نظر هر دو سرپرستش رفتنی اند اما با تصمیمات خود، سه ماهه که موجب تعطیلی کلاسهای دانشگاه علوم اقتصادی و بلاتکلیفی و سرگردانی دانشجویانش شده اند.واقعا باید این سرپرستان را با توافقات شبانه غیرقانونی شان، محاکمه کرد. کاش بودید و امروز گریه های دانشجوی دختری را که به کمیته انضباطی به دلیل اعتراض به ادغام احضار شده بود را می شنیدید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
ظاهراً دغدغه این آقایون رسیدگی به دانشگاه هایی مثل علوم اقتصادی نیست. وقتی قراره آقای دکتر فرهادی هم وزیر باشه هم تأیید صلاحیت رؤسای دانشگاه ها، ظاهراً فقط یک راه حل قانونی ایجاد کردن برای پیشبرد خواسته های خودشون از جمله اقدام غیر قانونی ادغام دانشگاه علوم اقتصادی و خوارزمی، دوست عزیز تا حالا که هیچ قدم کوچیکی برای دانشجوهای علوم اقتصادی برنداشتن، از حالا به بعدش هم امیدی نیست. چون ظاهراً آقای دکتر فرهادی تصمیمی برای شنیدن صدای مخالفان ادغام دانشگاه علوم اقتصادی و خوارزمی نداره و با همان احضار دوستان به کمیته انظباطی و تهدید کردن شون معلومه که ایشون بیشتر به فکر حفظ پست مدیریتی خودشون به هر قیمت ممکن هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
ان شاالله خدا به خیر کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
کدوم خیر؟ وزرا خودشون رییس تعیین می کنند، خودشون هم تأیید صلاحیت می کنند. این فقط یک اتاق فکر خصوصی پنج نفره است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار