احضار دانشجویان معترض دانشگاه علوم اقتصادی به‌ کمیته انضباطی/ تهدید به تعلیق و اخراج دانشجویان + سند
دانشگاه خوارزمی در اقدامی دانشجویان معترض به ادغام دانشگاه علوم اقتصادی به کمیته انضباطی احضار کرد.
تعداد نظرات: ۹
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
ظلم ، ظلم ، ظلم ، چرا کسی مارو نمیبینه .... خدااااااا
آزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
چه کسی باید به فساد پنهان در نظام تصمیم گیری این ادغام توجه کند؟ درست آن است که سرپرستان غیرقانونی دو دانشگاه و مدیران مرتبط وزارت که زمینه ساز این ادغام شبانه و تعطیلی دو ماهه کلاس ها و سرگردانی دانشجویان و خانواده های آنان شده اند، احضار و از مسوولیت منفصل شوند. آفرین بر دانشجویان حق طلبی که زمینه را برای افشای دست های پنهان پشت پرده فراهم کرده اند. زنده باد اهل حق.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
کاش کمی هم مسئولان مربوطه به میزان نگرانی و اظطرابی که به این دانشجویان و خانواده هایشان وارد شده است، توجه می کردند. آقایان این ها، نتایج کار کارشناسی شماست. شما باید به این دانشجویان در قبال صدماتی که متحمل شده اند خسارت پرداخت کنید نه اینکه تهدیدشان کنید و دانشجویانی را که از حقوق قانونی خودشان دفاع کرده اند را به جرم دفاع از حق تحت فشار بگذارید. اینها همان دانشجویانی هستند که روزهای اول اعتراض، تمام راه های قانونی و مسالمت آمیز را برای حل مشکل خودشان آزمودند، اما آنقدر خواست و اراده این دانشجویان، توسط وزیر محترم علوم و مسئولین این مجموعه به سخره گرفته شد، که راه حل دیگری برایشان باقی نماند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
من خودم تو دانشگاه زابل بودم
از این شدیدتر با اعتراض و تجمع برخورد میشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
چرا نهاد رهبری در دانشگاهها که می گوید نهاد خانه دانشجو هست کاری نمی کند.؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
سرکوب گری دارم میبینم از دولت حقوق دان !
چه خبره ! !
چی !
نشنفتم
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
چرا اینهمه برخورد امنیتی و حراستی با دانشجویانی چنین فهیم و حق طلب!؟ رفتاری که با چشم های خودم از مدیران دانشگاه دیدم فقط با هجوم شبانه پلییس ویژه به مخفی گاه مجرمان و سارقان حرفه ای قابل مقایسه است. تنها هنر وزارت علوم و مدیران امنیتی اش، بحران سازی است. اینگونه در حق جوانان دانشجو ظلم نکنید. آتشش دامن همه را می گیرد.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
کسی که منطق نداره مجبوره از زور و تهدید استفاده کنه. این منجلابیه که بیش از پیش خودشون رو در تعفنش غرق می کنند
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
نه فقط آنها را به دلیل اعتراض به ادغام شبانه،به کمیته انضباطی احضارکرده اند که با خانواده های آنان تماس گرفتند و آنها را اخلال گر و آشوبگر معرفی کرده اند.این عین ظلم به امنیت روانی خانواده هاست. ما خوارزمی نمی خواهیم. یه عزیزی به ما بگه چیه دلیل اصلی اصرار دیکتاتورانه وزارت بر ادغام با خوارزمی؟ با زور و تهدید و استبداد به جایی نمی رسید اهالی وزارت علوم و مدیران دانشگاه خوارزمی. ما خوارزمی را نمی خواهیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار