توافق هسته‌ای؛ تحریم هسته‌ای، تحریم غیر هسته‌ای/ کدام تحریم‌ها متوقف خواهند شد؟
گزارش/ کالبدشکافی یک ابهام - ۱
قرائت بیانیه لوزان کافی بود تا گمانه‌زنی‌هایی در خصوص تغییر جهت اقتصاد ایران کلید بخورد. حال دیگر همه مردم ایران، از کوچه و بازار گرفته تا فعالان اقتصادی و مسئولان و سیاست‌گذاران کشور این پرسش را مطرح می‌کنند که ایران به کدام سو خواهد رفت و چه در پیش داریم؟ کدام تحریم‌ها برداشته می‌شوند؟
تعداد نظرات: ۹
دقت کن( لطفا منتشر شود)
Germany
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
چقدر سال 37 هجری شبیه امسال یعنی 37 سال بعد از انقلاب است
مذاکره عمر و عاص و ابوموسی
خدعه قرارهای گذاشته شده و حرفهای کاملا متناقض
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
واقعا مسخره است پس قراره چی رو بردارن برای ظریف و دیگر حامیانشان باید ابراز تاسف شدیدی کرد چطور میخوان جواب امام زمان و نائبش رو بدن خائنین خائنین......
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
توافقنامه لوزان نه توافقنامه ساده لوحان!!!
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
چرا دولت از بیست در صد کوتاه آمد و الآن به ماکت فردو و نسل یک نطنز و ماکت اراک و ... بدون برداشته شدن تحریمهایی که تاثیر چندانی بر اقتصاد ما ندارد روی آورده است
چرا ارک را معلق نمی کنند و پس از ساخته شدن نیروگاه آب سنگین جدید قلب آب سنگین فعلی را به 5+1 تحویل دهد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
خوب از اولش هم ما قرار گذاشته بودیم فقط در مورد هسته ای مذاکره کنیم و فقط تحریمهای مربوط به هسته ای لغو بشه. متاسفانه بعضی از دوستان از روی ناآگاهی نسبت به موضوع نظراتی میدن که ناشی اندیشه سیاسی جناحی اونهاست. لطفا درباره واژه ی منافع ملی هم مطلب بذارید!!
محمدامین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
آقای ظریف ! شما چرا متوجه نیستید ؟ بابا آمریکا تشنه ی خون شماست تشنه ی خون بچه های شماست تشنه ی خون بچه های ایرانه تشنه ی خون مسلموناست تشنه ی خون رهبرمونه ... بابا چرا نمی فهمید شما چرا نمی فهمید دارید با کسی مذاکره می کنید که به بچه ی 3 ماهه رحم نمی کنه ! عزیز من آمریکا دشمن خونخوار ماست . حواست باشه در برابر یک ملت باید جوابگو باشید این مقام و منصب ارزشی نداره توافق ارزشی نداره سر مردم رو کلاه نذارید . به خون تک تک شهدا مدیونید !!! که رفتند برای یک وجب از این خاک شهید شدند و اونوقت شما دارید اینجوری سرمایه ی ملت سرمایه ی دانشمندان سرمایه ی شهدا رو می فروشید !!! به چه قیمتی !
هر کس بدون فکر از این قرارداد حمایت کنه در برابر خون شهدا مسئوله !اینو بفهمیدبعد به به چه چه کنی
یا امام زمان !!!
سروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
عذر می خوام اشتباهی منفی دادم.حق باشماست ولی کو گوش شنوا؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
این اصلاح طلبان در خصوص مذاکرات توپ را انداخته اند داخل زمین مقام معظم رهبری و قصد شان از حمایت ها رهبری تخریب ایشان می باشد انها اینگونه در جامعه حرف می زنند رهبری اجازه داده رهبری تایید کرده رهبری خبر دارد و اگر مشکلی است رهبری چرا برخورد نکردهو نهایتا این رهبریست که باید پاسخ کو باشد وقصدر دارند از دل این مذاکرات و توافق خوارج دیگری را بیرون بکشند تا علیه نظام شمشیر بدست کیرند اینها مذاکرات را طور هدایت می کنند که دود ان به چشم ولایت فقیه نظام اسلامی و مردم برود تا از اب کل آلود ماهی خود قدرت را بگیرند
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
توی یکی از سایتها که نقطه مقابل این سایت هست خبری مبنی بر تعرض دو مامور حیوون عربستانی به دو نوجوان ایرانی منتشر شده . اونجا نظرم رو نوشتم ولی چون میدونم منتشر نمیشه اینجا مینویسم . اقایون وزارت خارجه بهتره یه خرده از خودشون جربزه نشون بدن . اینکه توافقنامه لوزان نیست که واکنش نشون نمیدین . غیرت هم خوب چیزه اگه داشته باشین . توی قضیه لوزان که چیزی ندیدیم حداقل اینجا به خودتون بیاین . ببینم جناب هاشمی بازم از این عربستانیها تعریف می کنه . من که بعید نمی دونم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار