هاشمی به کیش رفت/ هاشمی: نسبت به بهبود شرایط کشور خوشبین هستم
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با توجه به شرایط بین المللی و منطقه ای و استانی، نسب به بهبود شرایط کشور در بخش ها و حوزه های مختلف بسیار امیدوار هستم.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
اینکه می بینم برخی مسولین چقدر به فکر مناطق محروم هستند و حتی ایام تعطیل خود را هم به جای تفریح کردن در کنار مردم محروم کشور می گذرانند، بغض گلویم را می گیرد. خدا ازشون قبول .
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
ولی انصافا هرمزگان هم جای محروم داره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
آقا سعید شکی نیست که هرمزگان هم جای محروم داره اونم بیشتر از تهران ! اما جزیره کیش چطور؟
مجید جانباز
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
کاش من معلم بازنشسته فسیل شده لت پار هم حقوقم کفاف خرج روزانه 5 نفر عاءلهام را می داد تا بتوانم آنها اگر هم شده یک سری به حرم حضرت معصومه (س) علیه ببرم شاید کمی از آلام آنها کم شود چه به رسد به مخارج چند ده میلییونی کیش ! ! ! ! ! راستی ایشان در کدام هتل خصوصی یا دولتی با بیوت و عزیزان و نوه ها ونتیجه ها اطراق کرده اند ! ! ! ! ! ما که حسرت به دلمان مانده که حتی کیش را هم در خواب ببینیم ! ! ! ! ! دارندگی برازندگی . . . . باغ پسته رفسنجان هم که نداریم . راستی با هواپیمای شخصی رفته یا چارتری . . . . . مگر در ایام فاطمیه هم سفر می روند لابد برای خونشنودی پیامبر و معصومین و صاحب الزمان ادای فریضه نموده اند . . . . . خدایا آه ما مظلومان را ظالمان بگیر . . . . . . . .
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
هروقت ایام به کامش باشه همه چیز درسته و هیچ مشکلی نداریم ولی وقتی باد مخالف بوزه اونوقت احساس خطر و انحراف میکنه.آخه یک ادم چقدر میتونه خودبین باشه؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار