نامه‌نگاری رهبر انقلاب؛ از زمینه‌سازی برای ظهور تا چالش تئوریک برای تمدن غرب
دیپلماسی ره‌‌بــر/ حجّت‌الاسلام پناهیان درگفتگو با «خبرگزاری دانشجو»؛
حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه «باید بررسی کرد که چرا این نامه تا این اندازه با اقتدار نوشته شده است» خاطرنشان کرد: علّت این است که آمادگی پذیرش حق بسیار بالا رفته و این یکی از مقدمات ظهور است.
تعداد نظرات: ۶۱
یونس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
جانم به فدای رهبری امام امت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
این نامه رهبر، تبدیل تهدید به فرصت بود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
آقا فدات
دوستدار سید علی(حفظه الله)
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
خدایا به حق آخربن حجتت این پدر عزیز و فرزانه ما سید علی خامنه ای(حفظه الله) را حفظ و به ایشان آرامش،صبر و اقتدار روز افزون عنایت بگردان و دشمنانشان را روز به روز خارتر،ذلیل تر و شرشان را به خودشان برگردان ...آمین یا رب العالمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
بسیار عالی
..
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
به خدا توی این گیر و دارها و این حرکات فوق العاده تأسف بار فعالان دولت در دیپلماسی بین المللی و تسلیت گفتن ها به خاطر به درک رفتن عنصری شیعه کش و حامی اسرائیل کودک کش و آمریکای مستکبر ... به خدا خیلی مشعوف شدیم آقا .... خیلییییی ... جانم فدایت ... ابلافضل علمدار خامنه ای نگهدار...
محسن جلال
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
سلام درمورد پیام تسلیت دولت من فکر میکنم باید یه مقدار تأمل کرد،پیرو صحبت آقا که همین چندوقت پیش می فرمودند سیاست خارجیمون بر پایه ارتباط بر کشورهای اسلامی می باشد.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
چرا وقتی احمدی نژادتون با همین به قول شما شیعه کش سر یه سفره غذا میخورد صداتون در نمیومد.....حالا کاسه داغ تر از آش شدید؟
منتظر مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
خدانگهداره پدرم باشه...بعداز خود علی این سیدعلی هست که پدر من وتمام ایرانیا وجهانیان بوده.آرزوی دیدنشو دارم...پس کی میاد این صاحب زمان،خسته شدیم...آقابیا سیدعلی تنهاست...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
نظرات رو نیگا کن. به جای به به و چه چه کردن از کار رهبری ( فعل رهبری اصلا نیازی به تعریف و تمجید ما ندارد) وظیفه خود را که همان گسترش این پیام در اروپا و امریکا انجام دهید. و یک نکته:
آقای پناهیان! با همه احترامی که برای روحانیت (نه تنها شخص شما) قائلم اما دیگر شورش را درآورده اید! از ترک دیوار هم نشانه ی ظهور می سازید!
نشانه اصلی ظهور مطالبه جهانی برای از میان رفتن ریشه های ظلم و فساد در زمین توسط رهبری آسمانی است که با توجه به وضعیت امروز جهان فاصله زیادی داریم. فراموش نکنید اعتراضات اروپا تنها دورن مایه ای مادی دارد و برای رسیدن به وضع رفاهی مطلوب صورت می گیرد و از مفاهیم معنوی خالی است پس به هیچ عنوان این برانگیختگی و اعتراض در جهت فراهم کردن مقدمات ظهور نیست.
تایید بفرما جان من!
سرباز
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
عزیزم آقای پناهیان کی گفتند که سوراخ دیوار نشانه نزدیکی ظهوره...
ایشون به مسایلی که در روایات پیرامون فراهم شدن زمینه ظهور آمده، اشاره و استناد میکنند... مقداری مطالعه در مورد قواعد نزدیک شدن ظهور در روایات شما رو نسبت به این مساله روشن میکنه...
ضمن اینکه ما باید دیگر یاد گرفته باشیم که همه ی نگاه ها و نظرات و عملکرد هامون، معطوف به ظهور باشه...
ارادت
صادق.د
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
برادر عزیز،شما قبل از اینکه بیای به یه شخصیتی مثل استاد پناهیان نکته ای رو یادآوری کنی،اول برو یه دوره معارف اسلامی و بعد اون یه دوره ظهورشناسی بخون بعد بیا و اظهار نظر کن...
ف.ع
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
سلام
1- ادبیات درست بر روی تاثیر کلام خیلی مهمه! اگرچه به نظر من مفهوم کلام شما هم درست نیست چه برسد به ادبیات آن!
2-به نظر شما در نظرات، مردم بیایند و بگویند که برنامه شان برای پیاده سازی حرف های رهبری چیه؟؟؟!!! وقتی شما میخواین زحمات پدرتون رو جبران کنید و ازش تشکر کنید رفتاری خشک و سرد دارید و تنها در کار کردن و کمک کردن سعی میکنید تشکرتون رو نشون بدین. قبول کنید که کلام مهربانانه هم باید چاشنی تشکر باشد. پس مردم رو به خاطر این امر قابل تحسین محکوم نکنید لطفا.
3- شما واقعا تنها عامل شورش ها در غرب رو مادیات میدونید؟میشه بپرسم اعتراضات اخیر برای محکومیت نژاد پرستی چه دلیل مادی داشته؟
4- لطفا متن را کامل بخوانید(مخصوصا بند اول) شاید شما فقط روی خطوط قرمز تمرکز کردید!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
این تحلیل،تحلیل درستی نمی باشد،اعتراضات اروپا فراتر از مادی طلبی است بلکه نشان از خستگی بیشتر مردم غرب از نحوه ی حکمرانی حاکمانشان است،خیلی از مردم غرب از مظاهر تمدن مادی به ستوه آمده اند و از این مادیت خسته شده اند و به دنبال یک تحول روحی هستند
منتظر و فدائی سید علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
سلام آقای علی !کاش یه مقدار تامل بیشتری میکردی، از یک (احتمالا) جوان ایرانی بعیده چنین اظهار نظری. جواب تمام سوالات و مباحث مطرح شده از طرف شما ،تو همون حرفای خودتون بود و کاملا هویدا بود، فقط کافیه یه بار دیگه حرفای خودتونو مرور کنید. التماس دعای فرج
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
بسم الله الرحمن الرحیم.
اولین جمله ای که بعد از خواندن نامه ی آقا به ذهنم آمد اینست: این نامه بوی ظهور میدهد.
شما در مورد ظهور چه فکر کرده اید؟! صاعقه ای عرود میاید رهبری آسمانی بر زمین نازل میشود و ناگهان همه به سمتش هجوم آورده و طلب خدا میکنند؟!
خیر! در اینکه رهبر آسمانی ختم میکند وقایع و بحران ها را که هیچ شکی نیست. مهدی آل محمد(ص) ظهور میکند.
اما کی و چه موقع؟! زمانی که مطالبات و نیاز به آن سمت میرود! یعنی زمانی که مردم از همه چیز ناامید میشوند! شاید در ظاهر مادی ولی باطن معنوی است. خواست عدالت برای مردم غرب از نظر شما مادی است؟! شاید شما فکر بکنید آنها به خاطر شکمشان فریاد میزنند اما هستند بین آنها جوانانی هم که از هر جهت در رفاه اند ولی بخاطر رفقایشان و بخاطر اطرافیانشان معترضند.
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
شما چه انتظاری دارید؟! اینکه آنها بگویند ما دنبال مهدی فاطمه سلام الله علیه هستیم؟؟! خب آنها نمیشناسند! آنها اصلا" نمیدانند باید دنبال چه چیز بگردند! این نامه مسیر جستجو را به آنها نشان میدهد و این یعنی یک گام به سمت ظهور! ظهور یعنی تحقق کامل اسلام! آیا اسلام فقط به جنبه های روحانی توجه دارد یا اینکه هر دو با هم؟! اسلام که باشد رفاه در همه ی ابعاد باید باشد..ما که صوفی نیستیم! حالا یک نفر از عدل اسلام جذب آن میشود یک نفر هم به خاطر شکمش. بعدا" میرود تحقیق میکند که این چه ایدئولوژی ست که میگوید هر کس به سهم خود بخورد! هر کس به سهم خود بردارد..هر چند که قویترین بحران غرب بحرا هویت و سوار شدن بر فکر انسانهاست و نه آن چیزی که شما گفتید.
امام زمان هم بشری است مانند ما
والسلام علی من التبع الهدی
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
من نمیدانم شما از ظهور چه انتظاری دارید که اینقدر سطحی و عوامانه در مورد آن فکر میکنید.
والسلام علی من التبع الهدی

در ترک های دیوار هم نشانه هاییست برای اهل معرفت...ایوان کسری هم ابتدا ترک برداشت و بعد فروریخت..
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
خوب همه حرفشان را زدند...اما چیزی که بخواهد نظر من را تغییر دهد در میان این نظرات نبود!1- دلیل اعتراضات اروپا/فرگوسن و همین طور جنبش وال استریت تماما مادی و منحصر در جلوگیری از فشار اقتصادی/بالاتر نرفتن مالیات ها و ایضا زنده ماندن(در مورد سیاهان فرگوسن) است.2- قطعا نشر پیام رهبری همان تشکر را در بر دارد. استفاده از الفاظی چون <جانم فدای رهبر > یا <عشق من سید علی> به معنای تایید فعل رهبری است نه تشکر از ایشان. من گفتم سخنان رهبری نیازی به تایید امثال ینده ندارد.3- در مورد آقای پناهیان از مجموعه گفتار های ایشون از عید غدیر سال 88 تا به امروز من به این نتیجه رسیدم که ایشان گرفتار بازی مصداق ها در موضوع ظهور شده اند.بازی که بزرگان بسیاری پیش از ایشان را هم گرفتار کرده بود!یا علی.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
در مورد نظرات خانم زهرا....(اگر فقط فامیل تان را مینوشتید راحت تر بودم): پس از رحلت رسول تا سال 61 هجری روند اسالم آوردن افراد به این گونه بود که اول به دلیل فرار از پرداخت جزیه در اثر حمله سپاه مسلمین به سرزمین های مختلف و در پناه حکومت اسلامی قرار گرفتن اسلام را می پذیرفتند تا بعدا در مورد آن تحقیق کنند. تحقیقی که البته هیچ گاه انجام نشد و در 10 محرم سال 61 خون حضرت اباعبدالله میبایست این مسلمانان نامسلمان را بیدار میکرد! و من الله التوفیق.
mahdi
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
با سلام به نطر نمیرسه شما اطلاعات کاملی در بحث اخر الزمان داشته باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
آقا صادق عزیز! به جای آنکه دیگران را بی سواد و خود را علامه دهر بدانید بار دیگر درس های خود را مرور کنید. دیگران مانند شما ندانسته و با حدس و گمان حرف نمی زنند. آینده همه چیز را مشخص می کند.
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
از پیشگاه شما عذر خواهی میکنم که اسم "زهرا" برای شما مایه ی ناراحتیست. و دلیل این ناراحتی از نظر بنده نامفهوم است. در مقام بحث این تفرعات جایگاهی ندارد از نظر بنده.
و اما بعد:
آیا این روندی که میگویید در مورد همه ی افرادی که اسلام آوردند صادق است؟! تا همان سال 61
آیا شما سیر تحولی تمام افراد را در تاریخ بررسی کردید؟!
کلی گویی شما چه ربطی به مسئله ی اروپا دارد؟! طبق اظهارات شما اگر بحث جزیه هم بوده اجباری در کار وجود داشته، برای اروپایی ها و ایضا" آمریکای شمالی در رابطه با نامه ی رهبر هیچگونه اجباری نیست! صرفا" دعوت است. تفاوت محسوس نمیباشد؟!
مطمئن باشد در بین جوانان اروپایی جویای حقیقت هم هست...هیچگاه هیچ انسانی بخاطر نفسانیات صرف دست به اعتراض آنهم اعتراضی که جانش در خطر باشد نمیزند..
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
و برای تصحیح بیانات تاریخی شما: ایران یکی از مناطقی بود که طی جنگ ها فتح شد و بعدا" اون تحقیقی که با قاطعیت میفرمایید "هیچگاه" انجام نشد بین درصدی از مردمش صورت پذیرفت!
بعدا" منظور در عرض شش ماه نیست .
شما با چنان قاطعیتی طومار تاریخ نیم قرن از اسلام رو پیچیدید که بنده گمان کردم با آقای رجبی دوانی طرف مباحثه واقع شدم...
و من الله التوفیق
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
لطفا" 3 نمونه از بازی مصداق ها در کلام آقای پناهیان رو ذکر بفرمایید.(اگر جملات با منبع کپی شوند جای تقدیر دارد)
سید علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
تنها یک نکته: نام "زهرا" نام صدیقه طاهره و... (واقعا دلت میخواست اسمم رو کامل بنویسم)...آیا کسی از نام مادرش ناراحت میشود. من از سخن شما بسیار بسیار آزرده شدم! ان شاءالله صدیقه طاهره شما را به علت پیش داوری هایتان ببخشد. منظور بنده این بود که در چنین فضای مجازی درست نیست نام کوچک یک خانم ذکر شود! آیا من هنگام خطاب کردن شما باید بگویم زهرا خانم!!! بقیه سخنانتان تکرار مکررات است و بی معنی.
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
واقعا" خنده داره که شما برای در رفتن از جواب دادن به سوال از چه دستاویزهایی استفاده میکنید. برای جواب دادن لازم نبود حتما" اسم بنده رو میبردید. کما اینکه اینجا فضای مجازیه و شاید بنده صرف اهمیتی که به این نام میدم خواستم از اون استفاده کنم. شما اگه اینقدر که تظاهر میکنید غیرت داشتید اصلا" بحث رو به این سمت نمیکشوندید.
خوشحالم که کسی که از استادم ایراد میگره سطح شعور و مردانگیش در همین سطحه.
سید علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
من هیچ نیازی ندارم که بخواهم شما را قانع کنم. در واقع قانع شدن یا نشدن شما تاثیری در عقیده بنده ندارد و صد البته عقیده شما با اینکه محترم است تاثیری در آنچه به وقوع خواهد پیوست ندارد. شما می گویید ظهور حضرت حجت نزدیک و یا خیلی نزدیک است، خب من هم بسیار خوشحال می شوم که هر چه سریعتر ایشان بیاید.همانطور که گفتم آینده صدق سخنان من یا شما را تایید می کند. اما در این بحث کوتاه ابتدا با بیان اینکه <شما برو درست را بخوان> و یا <شما در این زمینه اطلاعاتی ندارید> توسط همفکران شما آگاهی و علم بنده مورد لطف دوستان قرار گرفت و سپس با جمله <جوان احتمالا ایرانی> تمام اصل و ریشه بنده را از بیخ و بن منکر شدند.نگفتید و نگفتند که چرا این نامه بوی ظهور میدهد پس از من چه انتظاری دارید که پاسخی بدهم...
سید علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
...خوب گوش کن و به اندازه عمری که تا به امروز از خدا گرفتی فکر کن که ما چه کاری کرده ایم که حضرت حجت ظهور کند؟ آیا فراهم کردن تمام مقدمات ظهور بر عهده خداوند است؟ آیا مرگ فلان پادشاه به دست ما بود یا تقدیر خدا؟ آیا در تشکیل حزب الله نقشی داشته ایم؟ آیا در پیروزی ها ی سوریه تاثیر گذار بوده ایم؟ آیا وقوع جنگ های 33 روزه و 22 روزه تنیجه تلاش های ما بوده است و آیا ما و اعمالمان مسبب حضور 22 میلیون نفر در اربعین در شهر کربلا بوده است؟ این نامه علامت ظهور است؟ چگونه؟ در قبال این نامه چه کرده ایم؟ چه کرده ایم که امروز منتظر حجت خدا باشیم؟ چقدر ساده و بی زحمت به ظهور رسیدیم!!!!!!! شما شاگرد آقای پناهیان نیستی، که اگر بودی از موارد بالا و استدلال های ایشان در مورد این موارد خبر داشتی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
یکی از اصلی ترین شرایط ظهور مطالبه همگانی وجهانی امام عادل می باشدواین حاصل نمی شود الا به اینکه یه شناختی از این امام وپیامی که خواهد آورد برای جهان حاصل بشه. خوب این از چه طریقی باید حاصل بشه.رهبری معظم امام خامنه ای این مسیر رو انتخاب فرمودند
جلال
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
باسلام دوستان آقای پناهیان یه کتابی دارن " انتظار عامیانه،عالمانه،عارفانه" توصیه می کنم همگی بخونیمش.
فصل اولش قابل دانلوده:
http://bayanbox.ir/id/3018206677809266831?download
سرباز...
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا...
برای این ملت حمایت از اون ولی فقیهی که نامه رو نگارش کردند، انقلاب کردن، دفاع 8 ساله، و تاب آوردن زیر این تحریم های اقتصادی بخاطر فرزند حضرت زهرا (س)، کارهایی هست که انجام دادن بخاطر ظهور... و بله ما بودیم که حزب الله را راه انداختیم، ما بودیم که نگذاشتیم جبهه ی مقاومت در غزه و سوریه و عراق شکست بخورد و همه ی این ها سیگنال هاییست که پروردگار دیده است و انشالله ظهور را نزدیکتر خواهد گرداند... بماند کار های دیگری که کردیم... شما نیز بهتر است که از خود خدا غیرتی تر نباشید که نام ناموس الله حضرت زهرا را همه مان بکار می بریم حتی من آلوده گناهکار، قصد بحث با شما را نداشتم اما این نکات را لازم دیدم.... التماس دعای ظهور...
انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا....
سید علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
آقا سرباز....هر چند نام سرباز برای شما بسیار بزرگ است! آیا شما از سر خود در راه یار میگذرید!!!؟ و اما بعد...شما خود را جزو نراه قریبا در نظر گرفته اید در حالی که من جرات ندارم خود را در آن دسته قرار دهم...این ضمیر <ما> از زبان معصوم گفته شده و بعید میدانم این <ما> مارا هم شامل شود. در مورد نام <زهرا> منظور مرا به خوبی متوجه شدید اما صد آه و افسوس از غرور و تعصبی که مانع شما در پذیرش سخن درست میشود. و سوال آخر...آیا شما تاکنون به جز حرف زدن و گشت گذار در سایت های اینترنتی کار دیگری انجام داده اید؟ آیا همیشه کارهای دیگران را به نام خود مصادره میکنید؟ ادامه این بحث فایده ای ندارد زیرا از درون این مباحثه سخن حق ظاهر نمی شود و صرفا یک بگومگوی جاهلانه است.
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
تمام مواردی که ذکر کردید، از پیاده روی اربعین گرفته تا هزار کار دیگر دو وجه دارد. یک وجه آن لطف و برکت خدا بوسیله های مستقیم یا با واسطه بوده و وجه دیگر آن خواست و اراده ی انسان ها..نوع آدم باید یک عملی داشته باشد وگرنه که خدا خودش کاری نمیکند. شما که قائل به جبر مطلق نیستید؟!
و اما نامه ی رهبری..نامه ی ایشان در یک موقعیت مناسب منتشر شد. این موقعیت مناسب شامل امکانات مجازی و امکانات اطلاعات تحقیقاتی و هزار مورد دیگر است که همه ی اینها بوسیله ی کارهای یک عده انسان مسلمان حاصل شده...آن سوی قضیه بحث برکت خدا هم هست و مکر الهی که به خود آنوری ها برگشته..
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
نام من زهرا است و به این نام صدایم میکنند. پیش آمده که پدرم را هم به نام من؛ ابوالزهرا میخوانند. شما خیلی یک بعدی به مسائل نگاه میکنی و فکر نمیکنی هر موضوعی که در ذهن شماست بر اساس فرهنگ های متفاوت ممکن است صورتها و معانی متفاوتی داشته باشد
yanni
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
علی جان سلام.آقا من (yanni ) یه نظر در رابطه با این سایت گزاشتم در قسمت سخنان دکتر حسن عباسی در رابطه با نامه رهبری،توی همین قسمت گفتگو هستش.یه نگاه بهش بنداز خودت متوجه منظورم میشی.بیشتر توضیح نمیدم.(البته بگم من با همه حرفات موافق نیستم)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
به نظرم علي آقا خيلي دقيق گفتيد. در ايام اربعين هم حضرت علامه همه چي دان پناهيان گفته بود: "بياييد به راه پيمايي اربعين شايد اين آخرين اتمام حجت قبل ظهور باشد" اين آقا داره از عواطف مردم و البته لفاظي خودش دكه دكون واسه خودش درست ميكنه.
مصطفي
Saudi Arabia
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
بسم الله الرحمن الرحيم. سلام عليكم. اين نظر خيلي دور از واقعه و فكر نمي كنم شما با خيلي از جنبش هاي خود جوش آشنايي داشته ياشيد. كمي تحقيق شايد نظرتان را عوض كند والا واقعيت را نمي شود انكار كرد. در ضمن اگر نمي توانيد در ضمينه مهدويت كاري كنيد ديگران را دلسرد نكنيد. اين نشانه ها بسياري از انها منشا روايي هم دارد اگر خواستيد بگوييم.
سید علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
سلام. آقا مصطفی. اگه این جنبش ها رو از نزدیک ندیده بودم این حرف رو نمیزدم. الان یه ساعت به سال تحویل مونده. بیایم یه کاری کنیم!!! تا امسال سال ظهور باشه(به جای اینکه دعا کنیم تا شاید سال ظهور باشه). من گفتم این اعتراضات و تظاهرات های خیابانی که خود رسانه های غربی هم پوشش میدن نمیتونه نشانه ظهور باشه که به حق هم همینه. اما گرایش شدید جوانان به اسلام و تشیع در غرب که اتفاقا اصلا رسانه ای نمیشه و صداش در نمیاد!!! قطعا نویدبخش حوادثی در آینده است. اما همین گرایش به اسلام هم آن جور که آقای پناهیان عنوان میکنند گام آخر در زمینه ظهور نیست بلکه جوانی که مسلمان میشود تازه در اول راه است. نقد من به استاد پناهیان هم این بود که ایشان خیلی عجول هستند(جسارتا) و خیلی زود دچار احساسات میشوند.التماس دعا.
مصطفي
Saudi Arabia
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
عليك سلام اول. دوم با نظرتون كه راه حل داديد براي ظهور حضرت متشكرم. سوم: اينكه بيان مقدمات ظهور و اينكه چطور ميشه مقدمه سازي كرد ربطي به عجول بودن و اين چيزا نداره. بحث كاملا علميست پس علمي سخن بگوييد نه اينكه قضاوت عجولانه درباره اشخاص كنيد. اميدوارم اين صفات درخودمان نباشد.ياعلي
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
باید قدر این نعمت رو دونست
محمدعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
ممنون
لبیک یا خامنه ای
سيد محسن
Netherlands
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
خدايا شكرت كه چنين رهبر آگاه و مقتدري و موقع شناسي داريم
شكر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
یه سری از لیست سایتها و وبلاگ های انگلیسی زبان را برای اینکه بتونیم نامه را برای انها بفرستیم تهیه کنید و روی یسایت بذارید ما که انگلیسی بلد نیستیم
m-kh
Germany
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
آقا جانه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
ممنون آقای شیرزاد،خداقوت
313
Germany
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
جانم فدای رهبر
لبیک یا خامنه ای
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقشم...
الهی من فداش شم
با این نامه همه جوونا عاشقش میشن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
اونایی که خود را یار غار امام معرفی می کردند واسه آقا زاده هاشون هم نمی تونن حرف بزنن . ولی امام مامت (خامنه ا ی عزیز) واسه همه دنیا داره حرف می زنه و راه و چاه نشون میده «الله اعلم حیث یجعل رسالته»
ایران ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
باسلام
اعلموا یا اهل العالم نحن نقرب بالزمان الظهور-اللهم احفظ لنا امام الخامنه ای العزیز
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
تا کور شود هر آنکه نتواند دیدش
حسن غیاث الدین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
از آقا اشاره
ازما به سر دویدن
پس تکلیف است که همه ما بویژه کسانی که به فناوری اطلاعات و...مسلط هستند به عنوان سربازان وافسران نرم در انتشار نامه آقا ورساندن آن به جوانان غربی تلاش واقدام کنیم
yanni
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
یکی میگه اسم من زهراست .اون یکی میگه وای چه اسم قشنگی.(فامیلتون چیه ) بعد در رابطه با اسم طرف بحث هم میکنن. خانوم زهرا دیگه چیکار دارید به شعور و سطح فکری و غیره .بحث هم میکنید درست بحث کنید.توهین نکنید.راستی من هم اسمم yanni هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
درست در زمانی که ما بیش از هر زمان دیگری به حضور در مجامع بین المللی نیاز داریم . دقیقا در زمانی که پیام رهبری به جوانان اروپایی نیاز به ترجمه و گسترش و یسط داشته و دارد و دقیقل زمانی که ما بیش از هرزمانی نیازمند دیگری نیازمند دیپلماسی فرهنگی هستیم . رایزنی فرهنگی ایران در نیویورک تعطیل میگردد و به دستور ریس سازمان فرهنگ وارتباطات دکتر محسن اسلامی که رایزن فزهنگی ما در انجا بود به ایران برگشت داده میشود و متاسفانه و متاسفانه کارمند محلی انجا اخراج و کلا رایزنی تعطیل میگردد . واقعا اوج تدبیر و امید را باید در این سازمان فرهنگی دید که البته دیگر رایزنی های ما راهم تعطیل کرده اند ولی این رایزنی خیلی مهم بود و هست .. چه تدبیری و چه امیدی در این سازمان موج می زند و چه ریس مدبر و دانایی که وقت شن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
معصوم فرمود :كذب الوقاتون
مصطفي
Saudi Arabia
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
بله ولي ربطش بامطلب بالا چيه؟ چون وقتي معلوم نشده
من
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
بنده خدا پناهیان وقت که تعیین نکرده، معصومه خانم !!!!!
در روایات هست : که امام زمان(عج) چند صباحی از دیده ها پنهان میشوند ، حالا حرف حاج آقا پناهیان اینه که این چند صباح شاید، شاید! آخراش باشه ....
انشاءالله
مصطفي
Saudi Arabia
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
سلام رفقاي ولايي ميگم ازهمه مهم تر به نظرم اينه كه بريم يه ذره تو لاك خودمون ببنيم ما خودمون چقدر به قرآن و منابع دينيمون يا علماي متقي رجوع داريم براي حقيقت طلبي بيشتر؟ ناسلامتي ما ادعاي ولايي بودن و بچه مسلموني داريم!!!!!!؟؟؟ نظرتون.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
قطعا همینطوره
سعيدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
درود به رهبر عزيز و فرزانه ما كه هميشه باعث افتخار و سربلندي ايران عزيز ما هستند ما مفتخريم چنين رهبر خوب و ارزشمندي داريم
يقينا پيشرفت ما در زمينه هاي مختلف مرهون نصايح و ارائه راهكارهاي اين عزيز فرزانه بود و هست و خواهد بود .
جانم فداي رهبر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
انشاالله رهبر عزیزم به همراه اقا امام زمان (ع)جهان پر از عدالت میکنند به امید ان روز
ارسال نظرات
آخرین اخبار