دو سوم مسافران کربلا هنوز در راه هستند و شب‌ها را در پارک سپری می‌کنند
جامعه اسلامی دانشگاه ایلام:
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام در بیانیه‌ای از وضعیت مرز مهران گلایه کرد و اصلاح این بی‌تدبیری را در سال‌های آینده خواستار شد.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
روز شنبه (روز اربعین) اینجانب با خیل عظیمی از زوار ساعت 8 شب وارد مرز مهران شدیم . جمعیت خسته کوفته اعم از زن و بچه و پیر و جوان مسافت مرز تا ترمینال مهران را در آن سرما و تاریکی طی کردند ودریغ از تلاش مسئولین جهت تهیه وسیله نقلیه واقعا تاسف خوردم از این بی توجهی . در ترمینال نیز از ساعت 10 شب تا 10 صبح در اتوبوس شیراز نشستیم تا مسافر آن تکمیل شود و مسافت 14 ساعته مهرن - شیراز را 19 ساعت طی کرد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
سلام برادر شما به دلیل ارتفاع بالای دانشگاه ایلام موضوع را از بالا دیده اید .زمانی که 6هزار نفر را در پشت گیت های ورودی جمع شده باشند و عراق اجازه عبور ندهد و مردم به مدت 4ساعت پشت گیت بمانند ودر این ساعات به خیل جمعیت افزوده شده باشد را با چشم خود ببینی درک می کنی چه خبر بوده در مرز مهران .من در مهران و مرز مهران خادم زوار بودم و دیدم که خیل جمعیت رو اگر کل مهران را چادر می زدند هم جوابگوی روزی بیش از ده هزار نفر زائر نبود تمامی ارگان ها در شهر مهران تمام تلاش خود را کردند مردم خانه ها را باز کردند بر روی مردم حسینیه ها و مسجد با خادمی بچه های هیئتی و ستاد اسکان شهرداری تهران وسپاه آماده اسکان بودند ولی بازهم این همه جوابگوی خیل عظیم عاشقان حسین نبود.واقعا مردم صحنه ایی را خلق کردند که در ذهن هیچکس نمی گنجید
ارسال نظرات
آخرین اخبار