فحاشی حامی "اوباما" به ایرانیان/ "مهدی هاشمی" و بازجوهای خشن!/ وضعیت ایران در نقشه سرطان دنیا/ مادر استرالیایی کودکش را داخل فاضلاب گذاشت!
خواندنی‌ترین اخبار فضای مجازی؛
قتل پسری توسط پلیس به‌خاطر سلاح قلابی، وکیل مهدی هاشمی: خشن‌ترین بازجوها از مهدی بازجویی کردند! و... از اهم اخبار متنوع منتشر شده طی امروز در فضای مجازی هستند.
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
راست میگن آقای وکیل.روح لطیف م.ه ازهیبت و قطر گردنشون مشخصه لطفا بیشتر مراعات کنن و با ایشون "ظریف" رفتار کنن..،
آسمان فرهمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
شاید هم بهتر باشد "فریدون" وار با م ه رفتار کنند!!!
سمیرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
گل گفتی،دمت گرم
بهلول از مرودشت
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
اقای وکیل مگر پرونده ی اقا مهدی فقط در مورد رشوه خواری استارت اویل است .چرا از اخلال در مسائل امنیتی حرف نمی زنید .چرا از شرکت در فتنه 88 حرف نمی زنید .مگر اقای رفسنجانی نمی گفت مهدی برای تحصیل به انگلیس رفته .در همان زمان مگر دانشگاه ازاد نمی گفت مهدی برای بررسی مسائل دانشگاه به لندن رفته است .چرا می خواهید مهدی را مبرا از جرمی نشان دهید وبعد هم بگویید به ادعای یک یهودی مهدی را گناهکار اعلام کردند و............
سیدطاها
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
واقعا باید نشست و فکر کرد که طی این یک و اندی سال از عمر دولت تدبیر و امید امریکا از ایران چه بی جربزگی و چه سکوت معناداری دیده که به خود اجازه داده که چاک دهانش را باز کرده و هرچی که لایق خودشون و اجدادشونه به ما ملت ایران بارکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب آقای روحانی چی باعث شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا هر چی اونا توهین کنند شما با روش اعتدال بخندید و هیچی نگید ..آقایون معتدل هیچکی نیست جواب بده بهشون؟؟؟؟؟؟؟
اااااااااااااااااااااااااااااه .
کرجـی یـال
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
واقعا اگر من و شما بودیم! اینگونه رفتار می شد. **خود قـضاوت کنیـد. وجـــدان یـگانـه محکمــه ای اسـت کـه احتـیــاج بــه قاضــی نــدارد**
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
این خانواده اصلا مبرا از هر چیزی هستند. خواهر و برادر از گل نازکتر و روح لطیفی دارند . اصلا به بیچاره های بی پول و ضعیف می آید کاری کرده باشند؟
ارسال نظرات