تحویل واحدهای مسکونی که با ۱۳ میلیون تومان هزینه تازه قابل سکونت می‌شوند!
گزارش/ ادامه بی‌مهری دولت یازدهم به مسکن مهر؛
در حالی آخوندی، وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم از ابتدای وزارت خود وعده تکمیل و تحویل واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر را به متقاضیان داد که خبرهای جدید حکایت از تحویل این واحدهای مسکونی بدون امکانات زیربنایی به متقاضیان دارد.
تعداد نظرات: ۳
خادم الشهدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
با سلام
قرار بود مسکن مهر عده ای عده ای شهریور تحویل داده بشه اما متاسفانه علاوه بر گرفتن حدود 7 میلیون پول اضافه به خاطر تورم نه تنها تحویل نشد بلکه هنوز آب و برق و ... نداره.تورم بخاطر بی توجهی دولت به ساخت مردم باید هزینه پرداخت کنند و آیا این انصافه.
محمد_ت
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
درودبرایران بزرگ،درودبرامام خامنه ای.
بفرموده آقای احمدی نژادقراربودمنازل مسکونی مهربه متقاضیان واجدشرایط تحویل داده وپس ازیکسال پرداخت وام ازطرف صاحب منزل اغازشود،درضمن منازل مسکن مهرغیرقابل فروش باشدکه دوباره دست پولداران درازنشودتامستضعفان هم منزلی داشته باشند،دولت روحانی بخاطرلج ولجبازی وخراب کردن دولت گذشته به بهانه ایجادتورم،فروش منازل مهروآزاداعلام کردوپرداخت وام والزامی کردکه من شاهدم بسیاری نتونستندباشرایط مستاجری وام بدن،منزل وفروختن وبسیاری هم بامصیبت بسیاربافروش لوازم منزل،قرض گرفتن ازهرچه دوست وآشناو....واقعازحمت آقای احمدی نژادداره ازبین میره.
امیدوارم مجلس درباره همه لجبازی های روحانی باکارهای آقای احمدی نژادکه همه اش به زیان ایران بزرگ است،کاری کرده ونشریات هم ...............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
خبرگزاری دانشجو نظراتم را یا اصلا انتشار نمیدهد و یا بعد از برداشتن خبر از روی سایت آن را منتشر میکند همچنین گاها دسترسی به آرشیو اخبارتان را محدود می کنید که این نوع برخورد با نظریات مردمی نوعی بی احترامی به مخاطبان و کسانی که زحمت می کشند و نظریات خویش را جهت اطلاع عمومی و برسم امانت بشما می سپارند تا منتشر گردد و شما براستی امانتدار خوبی نیستید چرا که نه تنها حرمت حرفه خویش را نگه نمی دارید و بر اساس سلیقه ی و سیاست مورد نظر خودتان عمل می کنید و به منتقدان با این کارتان {عدم انتشار نظریات مردمی } و نوع تفکرتان {انتشار نظریات مردمی بعد از برداشتن خبر از سایت} توهین مینمایید لذا برایتان عمیقا متاسفم و تقاضا دارم در رفتارتان تجدید نظر بفرمایید توصیه ام از سر خیرخواهی میباشد . والسلام
ارسال نظرات
آخرین اخبار