نامه سرگشاده جمعی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی شرکت نفت/ یک بار برای همیشه به کابوس وحشتناک ما پایان دهید
جمعی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی شرکت ملی نفت، در نامه‌ای سرگشاده از عموم نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و معاونت راهبردی ریاست جمهوری درخواست یاری کردند.
تعداد نظرات: ۱۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
واقعا این آزمون های استخدامی نفت و استانداری به کابوس وحشتناکی برای جوانان شرکت کننده تبدیل شدند...
خبرگزاری دانشجو خواهش میکنم با تهیه گزارشی از مسئولین بخواهید به وظیفه شون عمل کنن
با تشکر
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
با سلام
دیگه هرچی اعتماد به دولت امید و تدبیر بود را از دست دادم !!!!
رتبه1
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
من که از همون اولش هم اعتماد نداشتم مطمئن شدم اشتباه نمیکردم!
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
ممنون از اینکه این خبر رو انعکاس دادید، دیگه این آزمون یه کابوس شده برای ما، دوستان اگه مجبور نباشند این کارا رو نمیکنن، به هر دری میزنیم تا یه جواب درست و حسابی بهمون بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
خبرگزاری دانشجو خیلی خیلی ممنونیم
امین ابوالحسنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
خواهشا تا به تحقق رسیدن خواسته های این نخبگان خبر را از تیتر اول برندارید
اهواز
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
با تشکر از انعکاس این خبر
من به شخصه از وزارت نفت چند سوال را دارم:
1.آیا در وزارت به این بزرگی که سالیانه چندین هزار نفر بازنشسته می شوند جذب 2000نفر که برای انجام مراحل استخدام آنها کلی هزینه از طرف وزارت شده است خیلی سخت و دشوار است؟
2. آیا استخدام نکردن این تعداد نیرو که خود وزارت به آنها تعهد استخدام داده طبق دفترچه، انقدر برای وزارت ارزشمند و مهم است که حاضر به پذیرش بی اعتمادی دلخوری و نا امیدی برای داوطلبان و خانواده های آنها است؟
3. با اینکه نمایندگان مجلس، رسانه ها و هر انسان عاقلی حق را به داوطلبان می دهد زیرا وزارت نفت به آنها تعهد استخدام داده نه شخص وزیر یا هر انسان دیگری به شخصه این اتفاق نادر را یک لجبازی بزرگ در درون وزارت نفت می دانم.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
ممنون از پوشش خبری شما بخدا داریم دیونه میشیم دیگه سر در گمیم این رسم اعتماد مردم نیست با زندگیمون بازی شده یکبارم شده مسیولین بیایند و اب پاکی را رو دست ما بریزند
شخصی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
واقعا دولت و وزارت چطور همچین اشتباه بزرگی رو مرتکب شدند. فرض کنید سازمان سنجش بگه آقایی که رتبه یک شدی شرمنده ما جا نداریم تودانشگاه کنکور لغو شده.... مسخرست نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
رتبه 1 آزمون و مردود حد نصاب مصاحبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
دقیقا همین اتفاق برای من افتاد با رتبه 1 مردود حد نصاب مصاحبه شدم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
من هم رتبه 2از بین 52نفر بودم ولی قبول نشدم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
دیگه زمان اون فرانرسیده که این آزمون ختم به خیر بشه الان دوساله هرجا که میریم ومییام حرف از این آزمون نفت هستش آبروی تمام دولت به خاطر این آزمون در خطر افتاده .یکبار برا همیشه این آزمون را به سرانجام برسانید.تشکر میکنم که پوشش خبری دادید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
دولت تزویر و دروغ بهتر از این نمیشه! 1 سال تمامه همه استخدامی ها رو سر کار گذاشته
ناشناس
Russian Federation
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
با سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم سایت ؛
بنده با رتبه کتبی 4 از بین 116 نفر و نمره مصاحبه فنی 92.7 و نمره مصاحبه روانشناسی 59.26 با مدرک کاردانی در گروه شغلی عملیات بهره برداری نفت و گاز مردود اعلام شدم!!! اون موقع که امتحان دادم در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرمون بصورت حق اتدریسی کار میکردم ولی بخاطر آمادگی در آزمون نفت انصراف دادم و در این 18 ماه هم 3 فرصت شغلی دیگه رو (با ارایه مستندات) از دست دادم ؛ الان هم دیگه نه سرمایه ای دارم برای کار آزاد!!!! ونه شرایط سنیم اجازه میده در آزمون دیگه ای که اونم نیست شرکت کنم!!!
خواستم از شما بعنوان رسانه ای که صادقانه و دلسوزانه پیگیر این تخلف آشکار در آزمون اسخدامی نفت سال 92 بودید همچنین پل ارتباطی بین معترضین به آزمون نفت سال92 و مسولین ذی ربط در بحث آزمون هستید خواهش کنم به مسولین این وزارت خانه بفرمایید علی الخصوص آقای مروی رییس کمیسیون انرژی مجلس !!! ماهایی که نفت زیر پاهامون هست و برای ورود به تاسیسات نفتی شهر خودمون نه از طریق پارتی بازی و رابطه بازی !!!! بلکه فقط از طریق فرایند قانونی آزمون استخدامی اقدام برای ورئد ب صنعت کشور کردیم و نه بواسطه رابطه بازی !!و پارتی بازی!! و لطف خدا شامل حال ما شد و نمرات نسبتا خوبی رو بگیریم باید از کی اجازه بگیریم تا به حق تضییع شدمون برسیم !!!!!
آیا این نهایت ناجوانمردی و بی قانونی نیست!!!!
خواهش میکنم به مسولین وزارت نفت و دیگر مسولین مرتبط با این بحث بفرمایید؛ جدا" ((( آه و ناله ی این چنصد جوان بی ادعا که فقط در پی رسیدن به نتیجه زحمات دوران تحصیل خود و تلاش مضاعف تر برای قبولی در آزمون هستند و خانوادههای درجه 1 و2 شون رو بدنبال خودتون نیاندازید)))
و هرچه سریعتر درپی رفع این فاجعه تاریخی در حق این چنصد جوان که با ارایه مستندات حاضرند به شما اثبات کنند که حقیقتا" در حقشون اجحاف شده.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
علی رغم اینکه تاکنون خبرگزاری دانشجو موضوع استخدامی نفت را در چند خبر پوشش داده ولی هیچ گونه تغییر نظری در تصمیمات مسئولین صورت نگرفته که این گویای این موضوع است که خبرگزاری ها در ایران دیگر مثل سابق تاثیرگزار نمی باشد و این جای تاسف دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار