همچون سیدالشهدا(ع) به عهد خود در جهاد فی سبیل‎الله پایدار بمانید
نامه جوان فلسطینی به مردم ایران
یک جوان فلسطینی در نامه‌ای به مردم ایران نوشت: ایستادگی و استقامت شما مردم ایران و حکومت جمهوری اسلامی بر موضع حمایت و پشتیبانی از مقاومت فلسطین را می‌ستایم و از یاری و دعاى شما سپاسگزارم.
تعداد نظرات: ۴
الی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
سلام نه به برادر و خواهران اهل سنت بلکه به جان ما اهل سنت . . . سالم و سلامت باشید چون شما خط مقدم اسلامید پیام ما را به مردم شریف غزه برسان این سعادتیست که نصیب شما شده چه افتخاری بالاتر از اینکه در دنیای بیش از یک میلیاردی مسلمانان شما خط مقدم اسلام باشید مردم ایران هر لحظه بیاد ودر سودای کمک به غزه هستند به قدس شریف قسم شما تنها نیستید، قرار ملاقات ما در قدس شریف.
سید
United States of America
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
سلام ما بر همه پایدارهای بی منتها،سلام ما برتمام مادرانی که علی اصغرشون درمقابل چشماشون پرپر شد و مثل یه مرد مقاومت از خودشون نشون دادن،سلام ما به همه آزاده هایی که عماروار دارن تاوان اعتقادشونو میدن تا ما اینجا چشم امیدی به نسل آینده فلسطین مظلوم داشته باشیم،سلام و درود بی کران ما به شما مردم از کوه مقاوم تر و از آب زلال تر غزه،اگرچه ما ظاهرا پیش شما نیستیم اما تمام امیدمون به دستاس مقاوم شماس،به گردان القصام شما، به حماس شما،به تک تک جوونایی که یه روح بزرگ در کالبد یه جسم کوچیک دارن.
درود بر همه شما.اجرتون با خود اوستا کریم.
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
سلام برادرم این افتخاریه که نصیب شما شده اینکه در راه خدا ایستادگی می کنید و زیر بار ظلم نمیرید انشاالله طبق گفته ی خودتون با آقامون امام زمان عج به زودی توی قدس همدیگرو ملاقات می کنیم برای من که دخترم هم افتخاره که بیام غزه و بجنگم و شهادت و با روی باز بپذیرم شما تنها نیستید مطمئن باشید
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
سلام به مردم مظلوم غزه
پایدار باشد
ارسال نظرات