گزارش تصویری// تجمع دانشجویان مقابل سفارت عربستان
تعداد نظرات: ۲ نظر
کد خبر: ۴۰۲۰۱۰
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱

گزارش خطا
ویدیوهای مرتبط
تعداد نظرات: ۲
کمبوجیه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
آیا مـــــــــی دانید :
-۷۲ سال پیش، اما اتفاقی تلخ به وقوع پیوست. ابوطالب یزدی که از وی به نام ابوطالب اردکانی نیز یاد می‌شود، جوانی ایرانی بود که در سال ۱۳۲۲ در حین انجام طواف در مسجدالحرام دچار حالت استفراغ شد و توسط ماموران سعودی دستگیروبه اتهام آلوده کردن خانه خدا،در دادگاه محاکمه وسپس اعدام وکشته شد.
-درحج سال 1366 درعربستان 275 تن ایرانی کشته و649 زخمی شدند.این کشتارحجاج ایرانی درطول مراسم برائت ازمشرکین انجام شد.
-در8 فروردین 94 تجاوزدومامورفرودگاه عربستان به دو نوجوان ایرانی
-در 20 فروردین 94 عربستان با فرودهواپیمای ایرانی که دویست وشصت زائراصفهانی به همراه داشت به فرودگاه کشورش مخالفت کرد که اگر هواپیمای ایرانی سوختش کامل نبود،درراه برگشت به ایران سقوطش حتمی بود .
-عصر روز 22 فروردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
آقای کمبوجیه حرفات درست ، اما منظور دقیق شما چیه؟ ایرانی و آریایی بازی؟ نه عزیز برای این جوانهایی که در این تجمع بودند شرافت اسلام عزیز با ملیت محض، قابل قیاس نیست.
در مورد موضوع تلخ دو نوجوان هم اقداماتی هر چند با تعلل انجام شده و میشه ،اما جا داره اینجا از حاج آقا خاطره ساز جناب رفسنجانی پرسش بشه که روابط صمیمانه ایشون با پادشاهان آلوده سعودی الان درچه وضعیه و به درد چی میخوره دقیقا.
انقدر رسوا شده که کلا ماجرای جده را به روی مبارکش هم نمیاره یه موضع بگیره موضوع یمن پیش کش. شاید هم میترسه دوست جون های سعودیش رو از دست بده... رسوای عالم
ارسال نظرات